• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

IMG_1463.jpeg
Ev sugen på o släppa den för en dj1601/1603

Jag tyckte först att den blå färgen var lite ”torr” men den växer på mig för varje dag. Nu skulle jag vilja säga att den är nära på perfekt. Jag är så nöjd med klockan så att jag funderar på att byta ut min 58 mot en svart FXD.
IMG_3227.jpeg

De kan, men vill inte iom garanti-grejen.
Gör ett eget trycktest: dyk ner till i alla fall 100 m. Funkar den när du kommer upp så är det klart. Annars in på service. Dyka ner till 100 m är ju typ gratis och living-on-the-edge-känsla
Du är ju ett geni 😍
Bara ett enda litet problem. Det är skitkallt när man passerar typ 30-40m så det faller lite på kylan

Vet inte riktigt vad det är men kan inte sluta titta på den här klockan. Den är inte speciellt spännande eller speciellt traditionellt vacker men det är bara något med designen som gör mig helt såld. Fortfarande en smekmånad, men har svårt att se att jag kommer tröttna på den här.
IMG_0971.jpeg

Tagit en kaffe hemma hos @Been och dreglat över hans nyförvärv 😍
Den röda 58:an måste verkligen upplevas irl. Tur med vädret också så man fick se den magiska tavlans olika skiftningar. Galet bra.
Intressant också att vridningens räfflor är så markant mycket grövre på den nya gentemot OG. Det har jag faktiskt inte läst eller sett någon recension kring att så var fallet?! Men tydligt grövre för lättare hantering.
IMG_9456.jpeg
IMG_9457.jpeg
IMG_9464.jpeg
IMG_9454.jpeg
IMG_9455.jpeg
IMG_9453.jpeg

Tagit en kaffe hemma hos @Been och dreglat över hans nyförvärv 😍
Den röda 58:an måste verkligen upplevas irl. Tur med vädret också så man fick se den magiska tavlans olika skiftningar. Galet bra.
Intressant också att vridningens räfflor är så markant mycket grövre på den nya gentemot OG. Det har jag faktiskt inte läst eller sett någon recension kring att så var fallet?! Men tydligt grövre för lättare hantering.
IMG_9456.jpeg
IMG_9457.jpeg
IMG_9464.jpeg
IMG_9454.jpeg
IMG_9455.jpeg
IMG_9453.jpeg
Kul att du kom förbi😎

Tillbaka
Topp