Utveckla gärna67 menar du väl?
sorry, men Tudor missar många sälj på att ta fel årtal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utveckla gärna67 menar du väl?
sorry, men Tudor missar många sälj på att ta fel årtal.
Tror han syftar på den här TikTok trenden som gör att alla ungar springer runt och ropar 6-7 och driver samhället till vansinneUtveckla gärna
Så sant, citat funkade inte heller så det blev otydligare än nödvändigt.Tror han syftar på den här TikTok trenden som gör att alla ungar springer runt och ropar 6-7 och driver samhället till vansinne
Haha ny low om de faktiskt hade gjort en 67-edition på 68anSå sant, citat funkade inte heller så det blev otydligare än nödvändigt.
67 är en ironisk passning till Ulf Lundell och refererar till textraden ”stoppa stålar i pastorns bössa”.Tror han syftar på den här TikTok trenden som gör att alla ungar springer runt och ropar 6-7 och driver samhället till vansinne
Det är jag för gammal för.....Tror han syftar på den här TikTok trenden som gör att alla ungar springer runt och ropar 6-7 och driver samhället till vansinne
Snyggt!Äntligen hittat en Nato-lösning där man slipper den (enligt mig) bedrövliga flärpen eller byglar som bygger på bredden. Det ideala vore ett klassiskt spänne som på tvådelade band men det verkar vara näst intill omöjligt att hitta…
![]()
![]()
Den där är så jävla bra
Snygg bild! Hade tonen på index och visare varit mer åt det här hållet så hade jag 100% ägt en!
Tack!Snygg bild! Hade tonen på index och visare varit mer åt det här hållet så hade jag 100% ägt en!
Mitt i prick. Snyggt!Provkör på nato
![]()
KÖP (det är ju fanken snart jul)YouTubat en hel del BB68 sista tiden och en blå sådan känns bara mer och mer rätt för mig men samtidigt har man ju i bakhuvudet att det är 100års jubileum 2026 och risken finns att de släpper en riktig smällkaramell då… fan vad bra man är på att vänta![]()
Så länge klockan tickar på som den ska är det ingen idé att skicka in den för serviceHur yttrade sig servicebehovet? Min GMT är 6,5 år och tänker att det nog börjar närma sig men den fungerar bara finfint.
Tvåraders är grejer det!En styck Pelagos i frostig️ natur
![]()
Den är svår att ta av handleden...Tvåraders är grejer det!![]()
Jag kommer avvakta och se vad 2026 har att erbjudaKÖP (det är ju fanken snart jul)![]()
Jag kommer avvakta och se vad 2026 har att erbjuda
Om inte annat så borde den komma i fler färger kan man tycka, gilt skulle man vilja se sida vid sida med den blå tex![]()
Det förstår jag, aldrig kommit överens med länken men minns ännu när jag fick testa en sån där på original gummi. RökarkomboDen är svår att ta av handleden...
(vad ju dock tvungen när bild skulle tas)
F-A-T-T-I-GF-E-G-I-S
Testa är G-R-A-T-I-SF-A-T-T-I-G
Har övervägt om jag skulle kunna leva med att de släpper en i mina ögon smarrigare klocka inom sex månader och just nu är jag inte där känner jag
Kanske borde åka in och testa en irl iofs![]()
Mmmm.Testa är G-R-A-T-I-S
magisk klocka!Tack!
Kan hålla med till viss del, både tavla och index skiftar en del med ljuset.
Skickar med en bild från från igår som återger andra änden av spektrat
![]()