• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_4751.jpeg

Nöjd med gummibandet? Jag funderar på att låta ADn få göra ett byte
Jodå jag har ändrat åsikt! Sitter bekvämt och är snyggt. Hade uppskattat att kunna flytta över claspen med T-fit då handleden är prick mellan två hål i bandet, men man kan inte få allt här i livet.
Stör mig fortfarande på att öglorna är aningen kladdiga vilket gör att bandet inte glider igenom helt smärtfritt, men det är egentligen inget problem.

Senast ändrad:
Många dykare här. Osmidigt med läder för alla som regelbundet befinner sig på 200 meters djup ☺️
möjligen osmidigt, men i den här frågan så var ju rem i läder vanligt på dykarur innan Submariner uppfanns. Men det är ju inget problem eftersom man får ha vad man vill på 200 meters djup :D

Snart haft klockan i en månad. Vad känner jag? Smekmånaden är nog över och är för tillfället oklar om den kommer stanna eller inte. Gillar den fortfarande väldigt mycket, är typ perfekt för min smak. Men kittlar inte till när jag tittar på den. Så får se vad som händer framöver.
IMG_2071.jpeg

Snart haft klockan i en månad. Vad känner jag? Smekmånaden är nog över och är för tillfället oklar om den kommer stanna eller inte. Gillar den fortfarande väldigt mycket, är typ perfekt för min smak. Men kittlar inte till när jag tittar på den. Så får se vad som händer framöver.
IMG_2071.jpeg
Nyförälskelsen går typ alltid över. Testa med lite andra straps etc. Eller rotera undan den ett tag, då blir det en nytändning sen :)

IMG_2071.jpeg
En hel månads nyförälskelse är ju riktigt nice! För mig brukar den hålla i sig nån vecka på sin höjd men det blir väl så att dopaminkickarna blir mindre ju längre ner i missbruket man sjunker 😱😉

Nyförälskelsen går typ alltid över. Testa med lite andra straps etc. Eller rotera undan den ett tag, då blir det en nytändning sen :)
Ja det är ju tyvärr så. Just nu får den får vila för tillfället.
En hel månads nyförälskelse är ju riktigt nice! För mig brukar den hålla i sig nån vecka på sin höjd men det blir väl så att dopaminkickarna blir mindre ju längre ner i missbruket man sjunker 😱😉
Haha det är väl tyvärr sant. Missbruk som missbruk..

Tillbaka
Topp