Varför sålt? Bara flipparsjukan eller något annat?en avstår nog ansvarsfullt n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför sålt? Bara flipparsjukan eller något annat?en avstår nog ansvarsfullt n
Alltid haft minst en bb58 i rotationen och fler än en när den lämnat. Har varit annat som hägrat så då har den fått stryka på foten 2 gånger! Men att man köpt den ytterligare en gång tyder ju på att den har något. Tror @Limeee haft den fler gånger än så till och med så han kan nog instämmaVarför sålt? Bara flipparsjukan eller något annat?
Många dykare här. Osmidigt med läder för alla som regelbundet befinner sig på 200 meters djupHur kommer det sig att det är så få klockor i tråden med läderarmband?![]()
Nöjd med gummibandet? Jag funderar på att låta ADn få göra ett byteÄntligen torsdag igen
![]()
Så sant, svåraste är ju att komma ihåg att byta klocka de dagarna man ska ner och spana under 200m.Många dykare här. Osmidigt med läder för alla som regelbundet befinner sig på 200 meters djup![]()
Jodå jag har ändrat åsikt! Sitter bekvämt och är snyggt. Hade uppskattat att kunna flytta över claspen med T-fit då handleden är prick mellan två hål i bandet, men man kan inte få allt här i livet.Nöjd med gummibandet? Jag funderar på att låta ADn få göra ett byte
Inget snack om saken. Skickade iväg en spontanbeställning på en 54:a.VilkenBonanza
Företagsannons - Säljes/Bytes - Tudor x10 olika modeller
Tjena, Vi rensar lagret inför det nya året. Allt kan skickas samma dag, alla priser är inkluderat fullt försäkrad frakt. Alla klockor har box och certifikat, mer bilder kan skickas snabbt på allt. Tudor chrono referens 79360N fr 2021 37,5k Pelagos FXD MN21 2023 35k BB58 Bronze...klocksnack.se
Jag tycker att det är helt ok med läder på pensionerade dykare. Den här kommer till exempel aldrig att bada frivilligt igen.Många dykare här. Osmidigt med läder för alla som regelbundet befinner sig på 200 meters djup![]()
möjligen osmidigt, men i den här frågan så var ju rem i läder vanligt på dykarur innan Submariner uppfanns. Men det är ju inget problem eftersom man får ha vad man vill på 200 meters djupMånga dykare här. Osmidigt med läder för alla som regelbundet befinner sig på 200 meters djup![]()
Nyförälskelsen går typ alltid över. Testa med lite andra straps etc. Eller rotera undan den ett tag, då blir det en nytändning senSnart haft klockan i en månad. Vad känner jag? Smekmånaden är nog över och är för tillfället oklar om den kommer stanna eller inte. Gillar den fortfarande väldigt mycket, är typ perfekt för min smak. Men kittlar inte till när jag tittar på den. Så får se vad som händer framöver.
![]()
En hel månads nyförälskelse är ju riktigt nice! För mig brukar den hålla i sig nån vecka på sin höjd men det blir väl så att dopaminkickarna blir mindre ju längre ner i missbruket man sjunkerSnart haft klockan i en månad. Vad känner jag? Smekmånaden är nog över och är för tillfället oklar om den kommer stanna eller inte. Gillar den fortfarande väldigt mycket, är typ perfekt för min smak. Men kittlar inte till när jag tittar på den. Så får se vad som händer framöver.
![]()
Ja det är ju tyvärr så. Just nu får den får vila för tillfället.Nyförälskelsen går typ alltid över. Testa med lite andra straps etc. Eller rotera undan den ett tag, då blir det en nytändning sen![]()
Haha det är väl tyvärr sant. Missbruk som missbruk..En hel månads nyförälskelse är ju riktigt nice! För mig brukar den hålla i sig nån vecka på sin höjd men det blir väl så att dopaminkickarna blir mindre ju längre ner i missbruket man sjunker![]()
Samma här, glömde TT igår så denna fick tjänstgöra idag istGivet val idag
![]()