Snyggt! Haft den länge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Haft den länge?
SambonsSnyggt! Haft den länge?
DNAt i fråga;Wow stor tack för sån utförlig beskrivning. Jag har ungefär samma storlek på handleden och är därför sugen på att testa P39. Älskar urtavlan då den är mer ”Tudor DNA” än ren homage som BB58/54. Anledningen till att jag väntat är just ”kritiken” kring spännet, att det är långt och har vassa kanter. På dina bilder dock ser det inte ut som att spännet täcker hela undersidan av handleden i alla fall. I värsta fall om hörnen är alldeles för vassa tänker jag att man kan köra lite lätt finkornigt slippapper över, givet att man är nöjd med allt annat och stör sig på det.
Nyligen levererad och reserverad, men jäklar va sugen man blev på att sälja VC:n och köpa en BB54 igen...![]()
Hoppas de släpper några normala färger under watches&wonders![]()
Den är riktigt bra, är också sugen på en (igen).
Bra köpMånga här som engagerade sig i vad man skulle välja för klocka inför min 30 års dag och fan vad det var till bra hjälp!
Till slut landade det på en Prince Date Day (76200) som fick bli den första men inte sista Tudorklockan för mig![]()
Under dessa tre dagar har den växt på mig! Spännet stör mig lite fortfarande och håller med om hörnen är värst som ngn skrev. Det jag gillar mest är nog tavlan o färgen på titanet.Vass som fan tycker jag är överdrivet. Visst att den är kantig, men vass?
Tipsar starkt om att köra gummit som följer med. Riktigt bekvämt![]()
Runt 10k men det går inte att få tag i eftersom de inte vill sälja det till en modell som det inte är avsett för.Någon med insyn i vad Tudors egna jubilee (5-link) för 41mm (GMT) kostar ink spänne?
Gissar tyvärr att det är betydligt dyrare än Uncles jubilee...
Såpass alltså. Trodde faktiskt inte att Tudor höll på med sådana fasoner.Runt 10k men det går inte att få tag i eftersom de inte vill sälja det till en modell som det inte är avsett för.
Jag är också intresserad men behöver hitta någon vänlig själ med en BB Chrono som kan agera bulvan5-link med T-fit hade varit drömmen till GMT:n
Har du någon AD som du har lite bra relation med så skadar det inte att fråga. Tänkte försöka med Krons nästa gång jag är i Stockholm C men tror det är ganska kört.Såpass alltså. Trodde faktiskt inte att Tudor höll på med sådana fasoner.
Finns väl massor av after market ifall man väl vill ha.Såpass alltså. Trodde faktiskt inte att Tudor höll på med sådana fasoner.
Så klart, fast nu var det ju inte det vi pratade omFinns väl massor av after market ifall man väl vill ha.
Det stämmer. Sneglat på Uncles modell.Finns väl massor av after market ifall man väl vill ha.
Det är snyggt och coolt och får en häftig patina. Skulle dock inte rekommendera att ha det som första/enda klocka då det är lite speciellt.Nån som äger en black bay i brons? Vad tycker ni om den eller bronsklockor i allmänhet?
Intressant med en dinosaurie mitt i allt.
Såg på Reddit att T-Rex kan vara en hint om T-fit. Kanske att fler modeller ska ha T-fit?