TT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut ett snäpp upp från dom vanliga generiska! Otf justering också.Snyggt! Även spännet ser kvalitativt ut. Ofta är det ju samma budgetspännen på de flesta eftermarknadsgummin.
Snyggt band! Vart är det ifrån?
Tackar, funkar bra på denna!Snyggt band! Vart är det ifrån?
För härlig bild, fick mig att tänka på min BB54 och dotter
Säger detsamma om din! De är för härligaFör härlig bild, fick mig att tänka på min BB54 och dotter. Får en ny inom kort.
![]()
Säger detsamma om din! De är för härligaVad kul! Andra då, gissar jag? Det sägs ju att en unge är semester jämfört med 2, så du har nog fullt upp snart
skämt o sido, dubbelt med kärlek och helt fantastiskt ju
Stort grattis!!
Edit: eller menade du en ny bb54? Det är klart du gjorde, annars hade du ju inte valt ordet ”ny” utan en till eller liknande![]()
Hahaha menade en ny BB54Säger detsamma om din! De är för härligaVad kul! Andra då, gissar jag? Det sägs ju att en unge är semester jämfört med 2, så du har nog fullt upp snart
skämt o sido, dubbelt med kärlek och helt fantastiskt ju
Stort grattis!!
Edit: eller menade du en ny bb54?![]()
Förstår det, grattis! Ja det ser betydligt fräschare ut än jag trott. Hojta till om du tröttnar på den.![]()
Han har tröttnat på den men det är 11k i påslag av någon anledningFörstår det, grattis! Ja det ser betydligt fräschare ut än jag trott. Hojta till om du tröttnar på den.![]()
Han har tröttnat på den men det är 11k i påslag av någon anledning![]()
En ganska så iskall modell om man ska vara ärlig så den kan nog ligga uppe ett tag, speciellt till det priset. Säljs den så kan man räkna med att priset blev ett annat än det utannonserade.Och min inbox ekar tom. RIP klocksnackandan.
Spännande att följa hur länge den annonsen ligger uppe. Föregående säljare hade uppe den på Tradera minst 3 ggr under våren. Startbud på 27-29.5 tusen men inget napp...
Bilden som postades här av honom är tagen direkt ifrån hans blocketannons skulle jag tro, inte tvärtom.En ganska så iskall modell om man ska vara ärlig så den kan nog ligga uppe ett tag, speciellt till det priset. Säljs den så kan man räkna med att priset blev ett annat än det utannonserade.
Folk gör som dom vill såklart men lite märkligt att posta här dagarna innan och verka exalterad över klockan för att sedan göra på detta viset.
Tur att det finns vettiga personer här också annars hade det känts ganska meningslöst.Bilden som postades här av honom är tagen direkt ifrån hans blocketannons skulle jag tro, inte tvärtom.
Anonsen togs dock ner och har sedan kommit upp idag igen.
![]()
vilket jävla lyft!Då var Uncle Seiko jubilee monterat med Tudor claspen. Återstår bara att siza den rätt
![]()
Tack! Ja det tycker jag. Jubilee länken är ju lättare och mer formbar runt handleden, spontant känns det inte som att den blir topptung heller. Återkommer med lite fler intryck när jag har kortat den rättvilket jävla lyft!
Tyckte den kändes väldigt blaffig med OG-länken när jag ägde den där. Känns den lite nättare med jubilee?
Den där rackaren har nog ett eller två decennium kvar innan du kan ta bort prefixet från din neo-vintageklocka![]()
När räknas en klocka som vintage egentligen![]()
Du körde den helborstade? Hur känns kvaliteten?Då var Uncle Seiko jubilee monterat med Tudor claspen. Återstår bara att siza den rätt
![]()