• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TT!
1000051170.jpg

För härlig bild, fick mig att tänka på min BB54 och dotter 😍. Får en ny inom kort.
IMG_5797.jpeg
Säger detsamma om din! De är för härliga 😁 Vad kul! Andra då, gissar jag? Det sägs ju att en unge är semester jämfört med 2, så du har nog fullt upp snart 😉 skämt o sido, dubbelt med kärlek och helt fantastiskt ju 😁 Stort grattis!!

Edit: eller menade du en ny bb54? 😂

Säger detsamma om din! De är för härliga 😁 Vad kul! Andra då, gissar jag? Det sägs ju att en unge är semester jämfört med 2, så du har nog fullt upp snart 😉 skämt o sido, dubbelt med kärlek och helt fantastiskt ju 😁 Stort grattis!!

Edit: eller menade du en ny bb54? Det är klart du gjorde, annars hade du ju inte valt ordet ”ny” utan en till eller liknande😂

Edit: eller menade du en ny bb54? 😂
Hahaha menade en ny BB54 🤣🤣, förstod dock när jag läste sen att det kunde tolkas annorlunda. Det är bara en än så länge, ingen 2a planerad än 😆, så fortsatt semester ett tag till.

Och min inbox ekar tom. RIP klocksnackandan. 🥲❤️

Spännande att följa hur länge den annonsen ligger uppe. Föregående säljare hade uppe den på Tradera minst 3 ggr under våren. Startbud på 27-29.5 tusen men inget napp...
En ganska så iskall modell om man ska vara ärlig så den kan nog ligga uppe ett tag, speciellt till det priset. Säljs den så kan man räkna med att priset blev ett annat än det utannonserade.

Folk gör som dom vill såklart men lite märkligt att posta här dagarna innan och verka exalterad över klockan för att sedan göra på detta viset.

En ganska så iskall modell om man ska vara ärlig så den kan nog ligga uppe ett tag, speciellt till det priset. Säljs den så kan man räkna med att priset blev ett annat än det utannonserade.

Folk gör som dom vill såklart men lite märkligt att posta här dagarna innan och verka exalterad över klockan för att sedan göra på detta viset.
Bilden som postades här av honom är tagen direkt ifrån hans blocketannons skulle jag tro, inte tvärtom. 😂

Anonsen togs dock ner och har sedan kommit upp idag igen.

3703.jpg

Bilden som postades här av honom är tagen direkt ifrån hans blocketannons skulle jag tro, inte tvärtom. 😂

Anonsen togs dock ner och har sedan kommit upp idag igen.

3703.jpg
Tur att det finns vettiga personer här också annars hade det känts ganska meningslöst.

Beteendet att hissa en klocka till skyarna för att sedan lägga ut en annons 30 min senare är han tyvärr inte ensam om

Tillbaka
Topp