jakebarnes
Basic
Ranger på nylon idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!!!Japp, helborstad.
Kvaliteten känns över förväntan definitivt. Ändlänkarna är så tajta så jag fick ta fram pincetten för att få på den
Synd att gamla spännet saknar T-fit bara, men det känns som en acceptabel kompromiss när Tudor nu vägra sälja sitt OEM jubilee till mig. Sedan sparar man ju 9k också.
Integrationen i övrigt med klocka och clasp är sömlös.
![]()
![]()
![]()
Det där är så rätt!Lekte lite med Gemini, tycker det ser riktigt najs ut med ett Dune white-gummi. Hojta om ni vet var man kan hitta!
![]()
36 mm?Lekte lite med Gemini, tycker det ser riktigt najs ut med ett Dune white-gummi. Hojta om ni vet var man kan hitta!
![]()
Vad har du för mått runt handleden?
18,5 cmVad har du för mått runt handleden?
Jaså? Det blev en igen alltså? Helt rätt! Grattis!
Ja det blev det, tack. Komforten och storleken är svårslagenJaså? Det blev en igen alltså? Helt rätt! Grattis!
Definitivt! Och sjukt snygg. Håll hårt i den där nu.Ja det blev det, tack. Komforten och storleken är svårslagen.
Snyggt! Oem ändlänk eller inkluderat ned gummit?Yorkshire Watch Straps BB58-gummi
![]()
Riktigt bra, skulle dock vilja ha ett blått till min, kanske kommer om man har tur.Yorkshire Watch Straps BB58-gummi
![]()
Det är bara gummit som ingår + spännet. Man använder samma ändlänkar som originallänken.Snyggt! Oem ändlänk eller inkluderat ned gummit?
Inte dum. Pris?Sålde en 76213 och köpte mig en annan med diamantindex. Att dessa ligger så lågt i pris ännu!
![]()