Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, bästa frågan vid 14:30.
"How do you call yourself a BMF when you are vegan?"
Nate för mig. Har inget emot Jorge men tycker Nate känns mer som en lojal stand up guy.Så jävla bra
Vem hejar vi på i tråden?
Känner lite likadant men gillade Jorge i Miami Hustle, kluvenNate för mig. Har inget emot Jorge men tycker Nate känns mer som en lojal stand up guy.
Han både äter och röker gröntHaha, bästa frågan vid 14:30.
"How do you call yourself a BMF when you are vegan?"
Mexico is a dump, bunch of filthy animals that suck!Stephens - Yair
För övrigt vidrigt beteende av publiken
Yikes. Misstänkte det. Hermansson känns jäkligt överskattad, otroligt flängig stand up, brunkar och grisar utan vidare teknik eller plan. Hans subs verkar legit dock men hans vinst över Jacare förvånar mig än idag men Jacare kanske är sopslut nu.IT'S TIME!!
Japp, la en liten peng på cannonier när jag såg oddset faktiskt.. kändes sjukt att han stod på 3.5x pengarnaYikes. Misstänkte det. Hermansson känns jäkligt överskattad, otroligt flängig stand up, brunkar och grisar utan vidare teknik eller plan. Hans subs verkar legit dock men hans vinst över Jacare förvånar mig än idag men Jacare kanske är sopslut nu.
Gunnar är så sämst, orkar inte med honom längre.
Haha jag också! Vann faktiskt på Cannonier både när han mötte Branch (han hade typ samma odds då har jag för mig) och nu! Förlorade dock på både Gunnar och brasilianska Cowboy.Japp, la en liten peng på cannonier när jag såg oddset faktiskt.. kändes sjukt att han stod på 3.5x pengarna
Japp, la en liten peng på cannonier när jag såg oddset faktiskt.. kändes sjukt att han stod på 3.5x pengarna
Haha, samma här. Tråkigt för Jack givetvis med oddset var bra.Haha jag också! Vann faktiskt på Cannonier både när han mötte Branch (han hade typ samma odds då har jag för mig) och nu! Förlorade dock på både Gunnar och brasilianska Cowboy.
Instämmer. Hermansson har ingen bra brottning, det är oftast ren och skär styrka som han använder för sina nedtagningar, ingen vidare bra teknik. Huvudet högt och väldigt avig stand-up.Yikes. Misstänkte det. Hermansson känns jäkligt överskattad, otroligt flängig stand up, brunkar och grisar utan vidare teknik eller plan. Hans subs verkar legit dock men hans vinst över Jacare förvånar mig än idag men Jacare kanske är sopslut nu.
Gunnar är så sämst, orkar inte med honom längre.
Med tanke på vad hans fd strikingcoach går ut med nu så blir det svårare att tycka om Jones ju längre tiden går, så unlikeable.
https://www.kimura.se/jon-jones-sva...anaren-i-wish-i-had-never-gotten-to-know-you/
Oj... Ja, det känns spontant som en riktigt tuff matchning, men en stor belöning om det går vägen. Kan Albrektsson brottas? Det är antagligen vad Davis kommer vilja göra.Karl Albrektsson gör Bellator debut mot Phil Davis 25 okt. Tung matchning känner jag spontant, hoppas givetvis på vinst men möta ex champ direkt känns udda matchat? Tankar?
https://www.kimura.se/bellator-231-karl-albrektsson-moter-phil-davis/
Karl är en rejäl pjäs! Men kommer bli riktigt tuff första match för honom!Karl Albrektsson gör Bellator debut mot Phil Davis 25 okt. Tung matchning känner jag spontant, hoppas givetvis på vinst men möta ex champ direkt känns udda matchat? Tankar?
https://www.kimura.se/bellator-231-karl-albrektsson-moter-phil-davis/
MycketHaha vilken intressant gameplan Whittaker hade
Jösses...Haha vilken intressant gameplan Whittaker hade
Samma här.. Han fick säkert mer pengar för sina fighter där, men har svårt att tänka mig att han tjänat på sin move allt som allt. Känns som att han försvunnit sen han drog till Bellator och han var typ 1 fight från titelfight när han drog. Hade nog haft över 1 miljon följare nu på IG om han stannade med UFC (inte för att följare är allt men ändå)Saknar Mousasi.
Instämmer. Visste inte ens om denna gala förens efteråt.. Bellator behöver steppa up marknadsföringen.Samma här.. Han fick säkert mer pengar för sina fighter där, men har svårt att tänka mig att han tjänat på sin move allt som allt. Känns som att han försvunnit sen han drog till Bellator och han var typ 1 fight från titelfight när han drog. Hade nog haft över 1 miljon följare nu på IG om han stannade med UFC (inte för att följare är allt men ändå)