• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

azcii

Patek
2-Faktor
Buu, inte Cowboy.. Förstår hela grejen med att han inte ska möta en top contender på en gång men vet inte.. Går inte igång på den matchupen , finns mycket roligare alternativ. Hellre Pourier rematch i så fall

 

azcii

Patek
2-Faktor
Let’s put this one in bubblewrap until April, shall we_ (via @bokamotoespn) ( 1080 X 1080 ).jpg


31pbk5.png
 
Senast ändrad:

Kessler

Rolex
2-Faktor
Hoppas du på Colby eller Usman?
Colby. Tycker han är rolig trots att det är en karraktär han spelar. Usman känns tråkig på det sättet. Gillar egentligen inte det här fejklarvet a la WWE men kan inte låta bli att flina till när Colby kallar Usman för "Marty Fakenewsman" hela tiden. Vem hoppas du på? Tror det blir den tråkigaste av titelfighterna, mycket brottning.

Sen är det alltid kul med "and new" så får väl hoppas lite på Volkanovski och Germaine också även om jag inte tror att de vinner.

Ser nästan mest fram emot att se Nunes.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Colby. Tycker han är rolig trots att det är en karraktär han spelar. Usman känns tråkig på det sättet. Gillar egentligen inte det här fejklarvet a la WWE men kan inte låta bli att flina till när Colby kallar Usman för "Marty Fakenewsman" hela tiden. Vem hoppas du på? Tror det blir den tråkigaste av titelfighterna, mycket brottning.

Sen är det alltid kul med "and new" så får väl hoppas lite på Volkanovski och Germaine också även om jag inte tror att de vinner.

Ser nästan mest fram emot att se Nunes.

Ogillar både Colby och Usman, vilket som funkar för mig. Eller som Tony brukar säga, hoppas på double knockout

Förstår att det är en karaktär Colby kör, men han saknar verkligen karisman :D
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Bra gala än så länge. Men vill få sova snart haha.

Hmm Aldo borde väl fått decision?

Jaha. Amanda visar att hon är bra på allt även om det blir lite tråkigt att kolla på.

Imponerande av Volkanovski.

Fan!! Synd Colby. Imponerande av Usman att orka i slutet när han var tvungen att vinna då det nog var 2-2, kanske 3-1 till Colby.

Jäkligt bra gala.
 
Senast ändrad:
Såg inte galan, vad hände?
Möjligen ett tveksamt ingripande av domaren. En väldigt skakad Colby blir stoppad av två slag i bakhuvudet och två-tre på armen när han turtlar upp sig och försöker återhämta sig efter en knockdown. Jag hade gärna sett det gå längre för att ge honom en chans att ta sig tillbaka för i mitt tycke är det där precis vad man gör för att ”intelligently defend yourself” i en sådan situation.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Självklart skriver han så. Var ingen fake eye poke men nut shot var ju faktiskt inget nut shot. Tidigt stopage? Nä tycker det var ok, ska se repris dock. Sett repris nu, ja det var nog lite tidigt. Men om den hade gått tiden ut tror jag Usman hade vunnit på ett jämnt domslut.

Tänk om han hade skrivit "tack för en god match och lycka till i framtiden" :angel:
 
Senast ändrad:
Topp