Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon mer som kör Seamastern idag?
Grymt, en av dom bättre i mitt tycke! Har allt sett din annonsAbsolut
Haha ja den är riktigt bra. Synd att man lider av en viss sjuka bara. Gråter inte om den blir kvar dockGrymt, en av dom bättre i mitt tycke! Har allt sett din annons
Du skriver med någon som kan relatera deluxe..Haha ja den är riktigt bra. Synd att man lider av en viss sjuka bara. Gråter inte om den blir kvar dock
Haha skönt! Det tror jag också faktisktDu skriver med någon som kan relatera deluxe..
Förstår det, du kommer ångra dig..
Javisst, Speedy Tuesday till trots...Någon mer som kör Seamastern idag?
Nu kommer dom på rad, fina klassiker ni har där verkligen.Javisst, Speedy Tuesday till trots...
Du är inte ensam, haft minst 10 st SmpRisken finns ALLTID med Smp...har haft ett antal redan
Kul...bruka klockan oxå så blir det som denna tråd är tänkt
Blå, är ju väldigt förknippat med hav, så den föredrar jag.Dåligt med drag i tråden.
Vad föredrar ni, svart eller blå tavla på Seamastern?
Dåligt med drag i tråden.
Lite så jag också tänker, känns som att en Seamaster "ska" vara blåBlå, är ju väldigt förknippat med hav, så den föredrar jag.
Har iofs inte sett en svart irl än.
Svart är mer mångsidig men då är det tur att man kan ha fler klockor att rotera med så man kan välja den snyggaste färgenbåda är ju riktigt bra, men svart funkar till allt
Lite så jag också tänker, känns som att en Seamaster "ska" vara blå
Svart är mer mångsidig men då är det tur att man kan ha fler klockor att rotera med så man kan välja den snyggaste färgen
Klockor ska vara snygga, inte mångsidigaLite så jag också tänker, känns som att en Seamaster "ska" vara blå
Svart är mer mångsidig men då är det tur att man kan ha fler klockor att rotera med så man kan välja den snyggaste färgen
OWG är det väl inte många som lyckas med på detta forum mig veterligen. Dom som försökt klarar det några veckor sen trillar dom ner i sjukdomen igenså kan man också se det!
OWG är det väl inte många som lyckas med på detta forum mig veterligen. Dom som försökt klarar det några veckor sen trillar dom ner i sjukdomen igen
Den är otroligt läcker, har haft ett gäng Pannor men då 44 eller 47, är sugen på en 372 eller 112 igen.så är det! Hojta om du blir rastlös och vill flippa mot min blåa som ligger ute
Den är otroligt läcker, har haft ett gäng Pannor men då 44 eller 47, är sugen på en 372 eller 112 igen.
Håller med dig, den är riktigt bra. Jag hade inte klagat på någon av dom. Helst hade jag haft båda, men så galen ska jag inte varaJag valde svart för jag tyckte den var snyggast helt enkelt!
Ingen skugga ska falla över den blå heller dock.
Blå! Varit inne på svart, men den blå känns mer SMP. Och man får kopplingen till havet. Den djupblå skiftande tavlan som man bara drunknar i. Som Jared Letos ögon.Dåligt med drag i tråden.
Jag är sjukt kluven i detta, men hade nog valt den blå. Den växlar i färg beroende på ljus, men den svarta är alltid svart. Sedan kan jag verkligen älska den där bäcksvarta tavlan med de silvriga vågorna som verkligen poppar i rätt ljus!Dåligt med drag i tråden.
Är helt med dig där, det är inget lätt val. Dom är lika men ändå så olika, svart är svart men blå är SeamasterJag är sjukt kluven i detta, men hade nog valt den blå. Den växlar i färg beroende på ljus, men den svarta är alltid svart. Sedan kan jag verkligen älska den där bäcksvarta tavlan med de silvriga vågorna som verkligen poppar i rätt ljus!
Gillar blått och gillar gummit så föredrar ändå denna då det blir väl blått med blå tavla då. Fortfarande väldigt nöjd med dennaDåligt med drag i tråden.
Den är bra, har faktiskt haft en själv.Gillar blått och gillar gummit så föredrar ändå denna då det blir väl blått med blå tavla då. Fortfarande väldigt nöjd med denna