• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Någon mer som kör Seamastern idag? :)
IMG_20191008_153133_908.jpg

Dåligt med drag i tråden.
Vad föredrar ni, svart eller blå tavla på Seamastern?
IMG_20191011_173703_730.jpg

IMG_20191011_155004_158.jpg
Jag är sjukt kluven i detta, men hade nog valt den blå. Den växlar i färg beroende på ljus, men den svarta är alltid svart. Sedan kan jag verkligen älska den där bäcksvarta tavlan med de silvriga vågorna som verkligen poppar i rätt ljus!

Jag är sjukt kluven i detta, men hade nog valt den blå. Den växlar i färg beroende på ljus, men den svarta är alltid svart. Sedan kan jag verkligen älska den där bäcksvarta tavlan med de silvriga vågorna som verkligen poppar i rätt ljus!
Är helt med dig där, det är inget lätt val. Dom är lika men ändå så olika, svart är svart men blå är Seamaster :)

Gillar blått och gillar gummit så föredrar ändå denna då det blir väl blått med blå tavla då. Fortfarande väldigt nöjd med denna :)
2D0FFEB9-7CE9-462A-B925-C29FA7B747DC.jpeg
Den är bra, har faktiskt haft en själv.
Det blir väldigt blått med blå tavla och blått gummi, på sommaren kan jag tycka att det flyger men jag kommer komplettera min med ett svart är tanken.
Screenshot_20191011-233654_Instagram.jpg

Tillbaka
Topp