• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Nybliven nöjd ägare
D4BCF1B7-D24D-43C3-B724-B6D855D29C47.jpeg

Är det någon som har koll på hur det ser ut med olika längder på gummibanden till SMP? Går det att köpa klockan på annan storlek än standard eller är det i så fall något som måste köpas till separat? Jag trodde att det bara fanns en storlek men det ska tydligen finnas tre olika varianter enligt ett inlägg på Omegaforums.
032CVZ010127 is the standard length, so 114 and 76.

032CVZ010484 is the short, so 104 and 66.

032CVZ010485 is the long, so 134 and 96.
https://omegaforums.net/threads/review-the-2018-omega-seamaster-300m-rubber-strap-review.101832/

Är det någon som har sin SMPC på ett nato? Har precis köpt ett original :omega:-nato. Tänkte se om någon annan har och om ni tycker det passar?:)

Är det någon som har sin SMPC på ett nato? Har precis köpt ett original :omega:-nato. Tänkte se om någon annan har och om ni tycker det passar?:)
Det funkar fint, tycker jag! Jag har ett svart omega originalnato som jag kör på min smpc när jag ska bada/simma. Har ingen bild nära till hands, men kan ta en lite senare!

Tillbaka
Topp