Martin Sthlm
Basic
Nybliven nöjd ägare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir ju så när det är OWG-Mars och jag inte kan använda minFörvånansvärt dött i den här tråden. Kom igen nu!
Ta kort på den ändå!Blir ju så när det är OWG-Mars och jag inte kan använda min
Nej det törs jag inte, har låtit bli klocklådan helt denna månad för att inte bli för sugenTa kort på den ändå!
Sätt den på högern!Nej det törs jag inte, har låtit bli klocklådan helt denna månad för att inte bli för sugen
Det är ju fuskSätt den på högern!
Försöker du sätta Batman på’n?!Sätt den på högern!
Det är inte riktigt så rött i verkligheten. Samsungs automatiska fotoinställningar som förvränger färgen liteGalet rött gummi
Men det funkar.
Har du bytt länk på dem?Så lika men ack så olika.
En aquaterra länk på den nya på bild.Har du bytt länk på dem?
Ok. Sitter riktigt snyggt på den!En aquaterra länk på den nya på bild.
Grattis, den ser fin ut!Nybliven ägare
https://omegaforums.net/threads/review-the-2018-omega-seamaster-300m-rubber-strap-review.101832/032CVZ010127 is the standard length, so 114 and 76.
032CVZ010484 is the short, so 104 and 66.
032CVZ010485 is the long, so 134 and 96.
Det funkar fint, tycker jag! Jag har ett svart omega originalnato som jag kör på min smpc när jag ska bada/simma. Har ingen bild nära till hands, men kan ta en lite senare!Är det någon som har sin SMPC på ett nato? Har precis köpt ett original -nato. Tänkte se om någon annan har och om ni tycker det passar?
Härligt, skönt att nån är nöjd så att jag inte gjort bort mig Blev ett helsvart för mig med!Det funkar fint, tycker jag! Jag har ett svart omega originalnato som jag kör på min smpc när jag ska bada/simma. Har ingen bild nära till hands, men kan ta en lite senare!