Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart det går Har även en svart/stål, dock så samlar den bara dammDen är riktigt bra, när jag ser bilder på guld/stål modellerna så börjar man fundera på om det går att motivera två SMP i samlingen
Farligt att ha båda. Man kan inte bestämma sig. Efter att ha haft båda på min fd svarta måste utfallet bli länk...Dags för länk!
Grattis! Grym kombo, nu har du klockor som kan ta dig 300m under vatten och ända pp till månen, och allt däremellanTjenare tråden! Jag är tillbaka
Sååååja congratzTjenare tråden! Jag är tillbaka
Grattis! Grym kombo, nu har du klockor som kan ta dig 300m under vatten och ända pp till månen, och allt däremellan
Som sagt, drömkombo!Tjenare tråden! Jag är tillbaka
Som sagt, drömkombo!
Sååååja congratz
Var länge sedan jag hade länken på, hade glömt hur bra den är...kommer sitta på ett bra tag nu!Farligt att ha båda. Man kan inte bestämma sig. Efter att ha haft båda på min fd svarta måste utfallet bli länk...
Öjj! Grattis!Tjenare tråden! Jag är tillbaka
Öjj! Grattis!
Kör likadant
Tjenare tråden! Jag är tillbaka
Grattis! Nu har du en toppen professional duo
Förutom din fantastiska duo, kan jag inte låta bli att tänka på vad man får för pengen SMP vs SpeedyTjenare tråden! Jag är tillbaka
Förutom din fantastiska duo, kan jag inte låta bli att tänka på vad man får för pengen SMP vs Speedy
Approved-Wristcheck
Approved
Skönt du oxo har en SMP, dina bilder utsökta och added value för oss alla