• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Ha en skön hjärtdag semmy brohs
8728D4F2-F547-4EBC-A8FD-626CAEA04866.jpeg

Efter mycket velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för den blåa. Den svarta har jag haft två ggr tidigare och jag älskar den, men tänkte att man kan sätta lite färg på tillvaron. Tack @FilPro att jag fick köpa det blåa natot av dig, det gjorde mitt val lite enklare ☺️
Och så här såg min poll ut på Instagram, gjorde inte saken enklare direkt 🤣
69BB6755-42B8-4E41-83CF-A4419C97CCE0.jpeg

Senast ändrad:
Efter mycket velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för den blåa. Den svarta har jag haft två ggr tidigare och jag älskar den, men tänkte att man kan sätta lite färg på tillvaron. Tack @FilPro att jag fick köpa det blåa natot av dig, det gjorde mitt val lite enklare ☺️
Och så här såg min poll ut på Instagram, gjorde saken enklare direkt 🤣
69BB6755-42B8-4E41-83CF-A4419C97CCE0.jpeg

-Tack själv @Wasabi ! Blåa natot på blåa SMP kommer bli en fullträff 💯💯💯 Se fram emot alla fina bilder 👌🏼

Senast ändrad:
Var hos urmakaren igen som plockade bort en halvlänk (har inga verktyg) men nu är claspen inte centrerad på handleden. Ser det inte skevt ut eller är det bara att acceptera med denna länken? Hämtade klockan lite hastigt så la inte märke till det förutom att den satt perfekt. Någon som vet om det finns det en microjusterings clasp från Omega som passar SMP Midsize (18mm)?

Bilagor

• 78D84880-B47A-4918-A369-CA8B4F1E5E0B.jpeg
    78D84880-B47A-4918-A369-CA8B4F1E5E0B.jpeg
    418.3 KB · Visningar: 18
Var hos urmakaren igen som plockade bort en halvlänk (har inga verktyg) men nu är claspen inte centrerad på handleden. Ser det inte skevt ut eller är det bara att acceptera med denna länken? Hämtade klockan lite hastigt så la inte märke till det förutom att den satt perfekt. Någon som vet om det finns det en microjusterings clasp från Omega som passar SMP Midsize (18mm)?
Min sitter också lite som din. Justerade så jag fick den centrerad men av någon anledning så satt den skönare innan när den var lite till höger, så jag satt tillbaka så det blev snett och skönt 👍

Tillbaka
Topp