Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, den är riktigt bra och som sagt är tvåtonslänk inte att tänka på.Satan vad den där växer. Den verkar uteslutande köpas på gummi känns det som? Riktigt fin...
Grymt god den där!Ha en skön hjärtdag semmy brohs
Efter mycket velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för den blåa. Den svarta har jag haft två ggr tidigare och jag älskar den, men tänkte att man kan sätta lite färg på tillvaron. Tack @FilPro att jag fick köpa det blåa natot av dig, det gjorde mitt val lite enklare
Och så här såg min poll ut på Instagram, gjorde saken enklare direkt
Är det en oskruvad krona jag skådar? Citerar greta med "How dare you?!"Måndag igen då
Så är det absolut, hade precis kört igång den. Bytte till gummi sedan (och skruvade in kronan)Är det en oskruvad krona jag skådar? Citerar greta med "How dare you?!"
så jäkla bra kombo det där!Så är det absolut, hade precis kört igång den. Bytte till gummi sedan (och skruvade in kronan)
Äntligen är den hemma
Tackar! Snart ska natot på-Grattis
Äntligen är den hemma
Tackar, supernöjdGratulerar !
Och fler blir det, hakar på jag ocksåKänns som att SMP har fått ett uppsving? har kommit många nyförvärv här i tråden senaste tiden tycker jag
Blev fruktansvärt bra på Omegas original nato! Och jag är egentligen inte så förtjust i nato annars.
Min sitter också lite som din. Justerade så jag fick den centrerad men av någon anledning så satt den skönare innan när den var lite till höger, så jag satt tillbaka så det blev snett och sköntVar hos urmakaren igen som plockade bort en halvlänk (har inga verktyg) men nu är claspen inte centrerad på handleden. Ser det inte skevt ut eller är det bara att acceptera med denna länken? Hämtade klockan lite hastigt så la inte märke till det förutom att den satt perfekt. Någon som vet om det finns det en microjusterings clasp från Omega som passar SMP Midsize (18mm)?
Ok, jag får väl känna lite på det så vänjer man väl sig vid det. Huvudsaken är ju att länken sitter braMin sitter också lite som din. Justerade så jag fick den centrerad men av någon anledning så satt den skönare innan när den var lite till höger, så jag satt tillbaka så det blev snett och skönt
Exakt! Det ska sitta skönt. Om man får till så den sitter så där riktigt perfekt på armen så kommer du aldrig ens tänka på claspenOk, jag får väl känna lite på det så vänjer man väl sig vid det. Huvudsaken är ju att länken sitter bra