Fyfan jag har sjuk spindelfobiSMP och Sirenheads bror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fyfan jag har sjuk spindelfobiSMP och Sirenheads bror
Hur gÄr det @FilPro , Ängrat dig?
Jag fÄr nog sÀga att jag gillar den blÄa mest! Àr allmÀnt svag för blÄa klockor/tavlor, men har redan en blÄ dykare ifrÄn R...X sÄ dÀrför köpte jag inte en blÄ SMP.G
Ja verkligen, köpte min första SMP i sommras svarta varianten men blev aldrig riktigt kÀr
Denna gÄng sa det klick!
Kombon med fÀrgerna och tekniska specen Àr oslagbar i denna prisklass.Oerhört mycket WIS för slanten
Kul med en till 2252.50, haft min ca 1 mĂ„nad. Ăgonen dras som magneter till handleden. SĂ„ jĂ€kla bra klocka detta!Och fler blir det, hakar pĂ„ jag ocksĂ„
Min sitter oxÄ Ät höger, inget jag stör mig pÄ. Viktigast Àr som ni sÀger att lÀnken sitter bra.Exakt! Det ska sitta skönt. Om man fÄr till sÄ den sitter sÄ dÀr riktigt perfekt pÄ armen sÄ kommer du aldrig ens tÀnka pÄ claspen
Vad anvÀnder du för kamera? Riktigt vackert!Tack! Kan bjuda pÄ en till
Tack! iPhone 12 ProVad anvÀnder du för kamera? Riktigt vackert!
Haft den i nĂ„gra veckor, grymt nöjd. Precis vart ivĂ€g och lĂ€mnat in den pĂ„ service, var inte riktigt behov för det Ă€n men var lite saker som jag ville fixa Ă€ndĂ„. Glaset satt inte helt korrekt och bezeln var trög mm. sĂ„ det kĂ€ndes bĂ€st att piffa upp allt nu nĂ€r man precis fĂ„tt den Men nu mĂ„ste man vĂ€nta..Kul med en till 2252.50, haft min ca 1 mĂ„nad. Ăgonen dras som magneter till handleden. SĂ„ jĂ€kla bra klocka detta!
Jag har kollat lite man inte hittat nÄgot bra gummi i 18mm. TÀnker att jag ska köpa lite Nato till sommaren.Haft den i nÄgra veckor, grymt nöjd. Precis vart ivÀg och lÀmnat in den pÄ service, var inte riktigt behov för det Àn men var lite saker som jag ville fixa ÀndÄ. Glaset satt inte helt korrekt och bezeln var trög mm. sÄ det kÀndes bÀst att piffa upp allt nu nÀr man precis fÄtt den Men nu mÄste man vÀnta..
Förresten, nÄn som har tips pÄ bra gummi i 18mm? Kollade in Zealande för de verkar poppis hÀr men fanns inte för midsize
En sista bild pÄ ett tag dÄ
Min sitter oxÄ Ät höger, inget jag stör mig pÄ. Viktigast Àr som ni sÀger att lÀnken sitter bra.
Liten fundering bara. Har inte sett den blĂ„ pĂ„ riktigt. Ăr den sĂ„dĂ€r blĂ„ irl ocksĂ„?Tack! Kan bjuda pĂ„ en till
Bra att du fÄtt till passformen och Àr nöjd. BekvÀm lÀnk helt klar.Liten tanke kring lÀnken som diskuteras en hel del att den inte har taper osv.
Jag hade svÄrt för lÀnken i början, men Àlskar den nu efter att jag fÄtt till passformen perfekt.
En annan sak som jag tycker Àr trevlig Àr nÀr lÀnken sitter pÄ sÄ ser sjÀlva uret mycket mindre ut Àn om den sitter pÄ gummi tex. Riktigt snyggt pÄ nÄgot vis.
Jag tror att skiftar lite grann beroende pĂ„ miljön. Dag, kvĂ€ll, inomhus, utomhus etc.Liten fundering bara. Har inte sett den blĂ„ pĂ„ riktigt. Ăr den sĂ„dĂ€r blĂ„ irl ocksĂ„?
Den Àr vÀldigt fin!
Ja den Àr riktigt skön. Kan till viss del hÄlla med. Men det Àr blandade kÀnslorBra att du fÄtt till passformen och Àr nöjd. BekvÀm lÀnk helt klar.
Jag tycker nog att lĂ€nken tar upp för mkt av âklockanâtack vare att den Ă€r 20mm all the way.
Ok tack. Den Àr riktigt fin ! Grym pÄ det natotJag tror att skiftar lite grann beroende pÄ miljön. Dag, kvÀll, inomhus, utomhus etc.
denna bild Àr tagen precis nu i vanlig kontorsmiljö.
Ok. Inte direkt nÄtt behov av gummi innan sommaren sÄ man har lite tid pÄ sig att kolla. Var inne pÄ nÄtt frÄn bonetto cinturini men verkar svÄrt att fÄ tag pÄ. FÄr se vad det blirJag har kollat lite man inte hittat nÄgot bra gummi i 18mm. TÀnker att jag ska köpa lite Nato till sommaren.
Tack!Ok tack. Den Àr riktigt fin ! Grym pÄ det natot