Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då förstår jag haha. Jag har en XS och jag tycker kameran på den är helt bedrövlig om jag ska vara ärlig...Tack! iPhone 12 Pro
Den är ju lättfotad, så håll den under uppsikt...Kan inte sluta titta på denna vackra skapelse
Den är ju lättfotad, så håll den under uppsikt...
Grattis! Förvisso är det en Seamaster Professional (SMP) men en Planet Ocean, vill bara tipsa om att det finns en egen tråd för POMin första post här, och även min första Omega!
SMP blir det hela mars månad
Edit: Någon mer som ställer upp i OWG March med sin SMP?
Ser ut att vara midsize baserat på storlek och avsaknaden av index kl. 3? Det är inte så ofta de dyker upp så berätta gärna lite om vad du tycker om den i så fall. Upplevs den lite oproportionerlig som många spekulanter oroar sig för?SMP blir det hela mars månad
Edit: Någon mer som ställer upp i OWG March med sin SMP?
Det är fullt förståeligt, synd att sätta häcksaxen i SMPnBlir en hel del trädgårdsarbete för min del i mars så fegar och kör G-Shock. Lite fånigt egentligen då SMP:n klarar stryk men det känns lite sisådär att misshandla den allt för mycket
Alltså, det där trädgårdsarbetet kräver nästan kort/film när det är dags. Känns potentiellt mer våldsamt än något jag gjortBlir en hel del trädgårdsarbete för min del i mars så fegar och kör G-Shock. Lite fånigt egentligen då SMP:n klarar stryk men det känns lite sisådär att misshandla den allt för mycket
Alltså, det där trädgårdsarbetet kräver nästan kort/film när det är dags. Känns potentiellt mer våldsamt än något jag gjort
Det stämmer bra Till en början så kändes den såklart ganska liten när jag jämförde den med en Oris Divers 65 (40mm). Nu efter några veckor är det dock inget jag tänker på när jag tittar ner på handleden så man vänjer väl sig. Jag tycker inte heller att den känns oproportionerlig även om det kanske ser ut så på bilderna då bezeln är ganska stor i jämförelse till tavlan. Kan inte vara annat än nöjd då jag tror att full-size modellen hade blivit för stor.Ser ut att vara midsize baserat på storlek och avsaknaden av index kl. 3? Det är inte så ofta de dyker upp så berätta gärna lite om vad du tycker om den i så fall. Upplevs den lite oproportionerlig som många spekulanter oroar sig för?
Jösses. Dags att sluta köpa spadar på Ö&B?Haha! Grävde bort en buske förra sommaren, råkade paja två fullstora spadar påvägen
Jösses. Dags att sluta köpa spadar på Ö&B?
Alternativt, bra kämpat på gymmet!
Jag har ju också en midsize. Håller med i det du skriver. Jag tror dock 38 mm hade varit perfekt!Det stämmer bra Till en början så kändes den såklart ganska liten när jag jämförde den med en Oris Divers 65 (40mm). Nu efter några veckor är det dock inget jag tänker på när jag tittar ner på handleden så man vänjer väl sig. Jag tycker inte heller att den känns oproportionerlig även om det kanske ser ut så på bilderna då bezeln är ganska stor i jämförelse till tavlan. Kan inte vara annat än nöjd då jag tror att full-size modellen hade blivit för stor.
Ja vi får hoppas att Omega har en sådan modell på ritbordetJag har ju också en midsize. Håller med i det du skriver. Jag tror dock 38 mm hade varit perfekt!
Ja vi får hoppas att Omega har en sådan modell på ritbordet
Finns ju några versioner utan datum.Känns tyvärr som att dom flesta tillverkare rör sig uppåt i storlekarna Själv så har jag på min önskelista en no date version av den nya SMP:n då datumfönstret vid kl.6 inte riktigt klickar för min del.
Finns ju några versioner utan datum.
Dock är ju alla dessa bra mycket dyrare än en vanlig SMP, men det finns absolut några fina alternativ utan datum! Den första är min favorit av dessaFinns ju några versioner utan datum.