Som sagt varJa, man får försöka sporta mesta möjliga SMP innan måndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt varJa, man får försöka sporta mesta möjliga SMP innan måndag
Där den hör hemma...Nu på länk igen.
Där den hör hemma...
Vi verkar vara ett gäng här som tycker att den vita är verkligen spektakulär.Smaskar högt
Jag tycker också att länken lyfter klockan, men ser också fram emot sommar och bad med gummi.Håller helt med dig! Innan tyckte jag det var tråkigt att ha samma band till en klocka men länken gör hela klockan i mitt tycke
Har funderingar på att låta denna vandra vidare till förmån för att testa nya 42mm.
Testa den nya på armen hos AD innan du bestämmer dig. Har en likadan som du, tycker att den nya är en snygg pjäs men upplevde den markant större än vad måtten antyder när jag provade den på.Har funderingar på att låta denna vandra vidare till förmån för att testa nya 42mm.
Stod och valde mellan denna och 42mm när jag köpte denna. Det va just den helblanka tavlan som gjorde att jag valde en blå 41mm, samt det faktum att det diffar omkring 10k i pris. Börjar dock bli mer och mer nyfiken på den nya och tyvärr betalar inte CSN tillräckligt bra för att det ska vara försvarbart att va stående med dubbla SMP. Som du säger så är ju fördelen att den går att köpa tillbaka till en rimlig peng om man skulle sälja och ångra sig.Jag har en likadan och jag har haft en automat goldeneye. Måste erkänna att slippa våg mönstret på tavlan med denna är så skönt. Den nya klickar inte ett dugg för mig. Jag hade haft kvar denna, men om du säljer den så är det skönt att de är billiga att köpa tillbaka
Tack för input! Har tyvärr ingen AD i närheten så det kan dröja ett tag innan jag kan lösa det. Va det något mått som stack ut? Tänker om det är lug to lug, tjockleken eller bara att caset är 1mm större?Testa den nya på armen hos AD innan du bestämmer dig. Har en likadan som du, tycker att den nya är en snygg pjäs men upplevde den markant större än vad måtten antyder när jag provade den på.
Satt "biffigare" på helt enkelt i mitt tycke.Tack för input! Har tyvärr ingen AD i närheten så det kan dröja ett tag innan jag kan lösa det. Va det något mått som stack ut? Tänker om det är lug to lug, tjockleken eller bara att caset är 1mm större?
Du kan förbereda dig ytterligare genom att flytta fram datumet till 31 redan nuKlockan ställd, nu ett par timmar till innan det är game on med OWGMARCH
Det finns bara 28 dagar i februari! Ställa förbi hela mars blir fuskDu kan förbereda dig ytterligare genom att flytta fram datumet till 31 redan nu
Du har såklart helt rätt, hur jag fick för mig att jag har en månadskalender i smpn kan man undra!Du kan förbereda dig ytterligare genom att flytta fram datumet till 31 redan nu
Jag tänkte väl det! jag trodde ditt förra svar var nått skämt som helt flög över mitt huvudDu har såklart helt rätt, hur jag fick för mig att jag har en månadskalender i smpn kan man undra!