• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Ja, man får försöka sporta mesta möjliga SMP innan måndag :rolleyes:
2CA9D7DC-5426-47AA-AE0B-5004234425FC.jpeg
Som sagt var
13BA9FA9-0642-4D61-881F-4561034209D3.jpeg

Har funderingar på att låta denna vandra vidare till förmån för att testa nya 42mm. 🤔
29F7DBE4-DE47-4A0F-9D1D-CC9F186F55F5.jpeg

Jag har en likadan och jag har haft en automat goldeneye. Måste erkänna att slippa våg mönstret på tavlan med denna är så skönt. Den nya klickar inte ett dugg för mig. Jag hade haft kvar denna, men om du säljer den så är det skönt att de är billiga att köpa tillbaka :)

Senast ändrad:
Jag har en likadan och jag har haft en automat goldeneye. Måste erkänna att slippa våg mönstret på tavlan med denna är så skönt. Den nya klickar inte ett dugg för mig. Jag hade haft kvar denna, men om du säljer den så är det skönt att de är billiga att köpa tillbaka :)
Stod och valde mellan denna och 42mm när jag köpte denna. Det va just den helblanka tavlan som gjorde att jag valde en blå 41mm, samt det faktum att det diffar omkring 10k i pris. :angel: Börjar dock bli mer och mer nyfiken på den nya och tyvärr betalar inte CSN tillräckligt bra för att det ska vara försvarbart att va stående med dubbla SMP. :banghead: Som du säger så är ju fördelen att den går att köpa tillbaka till en rimlig peng om man skulle sälja och ångra sig.:)

Testa den nya på armen hos AD innan du bestämmer dig. Har en likadan som du, tycker att den nya är en snygg pjäs men upplevde den markant större än vad måtten antyder när jag provade den på.
Tack för input! Har tyvärr ingen AD i närheten så det kan dröja ett tag innan jag kan lösa det. Va det något mått som stack ut? Tänker om det är lug to lug, tjockleken eller bara att caset är 1mm större? :)

Tillbaka
Topp