Explorator
Basic
Från gårdagens lunchpromenad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvättad, nedpackad och redo för ny ägare imorgon.
Japp, letar febrilt efter ny! Vill ju inte behöva lämna denna tråd.Säljer du den för att finansiera en ny SMP ?
Japp, letar febrilt efter ny! Vill ju inte behöva lämna denna tråd.
Nu saknar jag min igenFrån gårdagens lunchpromenad
Tvättad, nedpackad och redo för ny ägare imorgon.
Har för mig att både @Ukjent och @Nicke L har haft denna modell.
Edit: som svar till @Hasse Varg alltså...
Stämmer att den har ägts ett slag....snygg som den, men vi klickade tyvärr aldrigI februari numret av WatchTime finns en artikel om "SEAMASTER DIVER 300M 007 EDITION", en sån här alltså:
Försökte söka i tråden men hittade ingen post om den Någon här som har en som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Något speciellt som gjorde att det inte klickade?Stämmer att den har ägts ett slag....snygg som den, men vi klickade tyvärr aldrig
I februari numret av WatchTime finns en artikel om "SEAMASTER DIVER 300M 007 EDITION", en sån här alltså:
Försökte söka i tråden men hittade ingen post om den Någon här som har en som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Har för mig att både @Ukjent och @Nicke L har haft denna modell.
Edit: som svar till @Hasse Varg alltså...
Kunde inte sätta fingret på det....tavlan är magisk, länken grym, lätt som en fjäder...det var kanske flippar-djävulen och det ständiga sökandet som gjorde det?!?Något speciellt som gjorde att det inte klickade?
Snyggaste Seamastern! Måste nog jaga ikapp en sån där framöver. Är man patetisk om man börjar samla Seamasters? Haha..
Tycker nog du borde lägga ut den där till försäljning igen så jag kan köpa den.
Tycker nog du borde lägga ut den där till försäljning igen så jag kan köpa den.
Tack! Får hoppas att det kommer ut någon på köp & sälj snart, 3 dagar utan och börjar redan få abstinensbesvär.-Grattis till försäljningen av din SMP Det är nog inga problem att hitta en SMP (nya modellen). Den du hade är svårare att få tag i
Med tanke på hur många snygga varianter av seamasters som tillverkats så nej, absolut inteSnyggaste Seamastern! Måste nog jaga ikapp en sån där framöver. Är man patetisk om man börjar samla Seamasters? Haha..
Tack för de fina bilderna, den är verkligen läcker Vad tycker du om tjockheten/höjden på den? Med sina 13.5mm/13.15mm/12.99, har sett alla tre måtten i olika artiklar, så är den väl en ganska så maffig pjäs, speciellt då diametern på caset är 42mm?Stemmer det.
Den er utrolig fin. En av de klokkene jeg har hatt som jeg savner mest og har fundert på å kjöpe en ny flere ganger. Helt magisk med kupade glaset og caset i titan. Den kan ikke jämföres med en vanlig SMP.