• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 967 61.9%
  • Nej

Röster: 594 38.1%

• Totala väljare
    1,561
Tack för de fina bilderna, den är verkligen läcker 🤗 Vad tycker du om tjockheten/höjden på den? Med sina 13.5mm/13.15mm/12.99, har sett alla tre måtten i olika artiklar, så är den väl en ganska så maffig pjäs, speciellt då diametern på caset är 42mm?
Synes storleken var veldig bra. Den er merkbart tunnare enn den vanlige modellene og sitter mye bedre på armen. At den er i titan og veier 95-100g på mesh gjör jo også at den blir veldig behagelig å ha på armen. 🙂

EE5222A6-1014-43F8-BA29-172A21129DD3.jpeg

Går och funderar på att köpa en 42mm seamaster med keramisk bezel, har sett alla era fina bilder. Lutar mest åt en svart, någon som har haft både en vit och en svart som kan ge någon input? Bor i Örebro så har ingen möjlighet att titta live i någon butik.
Ska man beställa på länk och köpa till ett gummi? Vad kostar ett org gummi?

Går och funderar på att köpa en 42mm seamaster med keramisk bezel, har sett alla era fina bilder. Lutar mest åt en svart, någon som har haft både en vit och en svart som kan ge någon input? Bor i Örebro så har ingen möjlighet att titta live i någon butik.
Jag har en vit. Den är spektakulär. ❤️ Svart är lite mer diskret. Köp med länk, köp absolut till gummi också. Originalgummi kostar ca 3500 kr. Bör gå att pruta.

Det är så svårt att veta om man inte får se i verkligheten, men båda verkar ju vara riktigt fina. Jag lutar åt svart då jag vill ha en lite diskretare men samtidigt har jag massa annat som inte är så diskret...3500 kr, är det med låset eller bara själva gummit?

Var några år sedan jag traskade runt i Örebro men har inte Ahléns Omega?

Jo men vet inte om dom säljer nytt eller bara servar, har varit där nångång då va det nästan inga nya omegor där, ska åka förbi på måndag och fråga!

Det är så svårt att veta om man inte får se i verkligheten, men båda verkar ju vara riktigt fina. Jag lutar åt svart då jag vill ha en lite diskretare men samtidigt har jag massa annat som inte är så diskret...3500 kr, är det med låset eller bara själva gummit?
Både lås och gummi.

Jag har en vit. Den är spektakulär. ❤️ Svart är lite mer diskret. Köp med länk, köp absolut till gummi också. Originalgummi kostar ca 3500 kr. Bör gå att pruta.
När jag kollade med AD var där noll i prutmån på gummit..

Tror det är bättre/lättare att försöka baka in det i totalpriset och försöka få till en bra deal när man köper klockan.

Hallå,
Blev 40 igår och fick lite pengar för ett klockköp😊😃 ca 15’ för mitt första dyrare klocka.

någon som har en Bond el liknande som vill sälja?

Tillbaka
Topp