Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte min från samma AD där jag hade köpt klockan bara någon vecka innan. Han sa listpriset, jag sa vad jag var villig att betala och han accepterade det.När jag kollade med AD var där noll i prutmån på gummit..
Tror det är bättre/lättare att försöka baka in det i totalpriset och försöka få till en bra deal när man köper klockan.
Ajaj. Bör gå på garantin?Det här va ju spännande haha!
Länge sedan man posta... betyder inte att kärleken svalnat!
Läckert! Den senaste tavlan är verkligen en grym arvtagare till den ”riktiga” SMP’n (här på Schweiziskt ammoläder).Testar ett rött canvas
Ska beställa ett sådant tänkte jag.Och här testas ett blått Zealande, riktigt bekvämt
Well, jag köpte också min klocka hos samma AD bara någon månad tidigare.Jag köpte min från samma AD där jag hade köpt klockan bara någon vecka innan. Han sa listpriset, jag sa vad jag var villig att betala och han accepterade det.
3 dagar till dörren, väldigt bra service.Ska beställa ett sådant tänkte jag.
Är det långa leveranstider?
Oj det va inte illa.3 dagar till dörren, väldigt bra service.
Vad tycker herrskapet blev bäst?
Svart från Phoenix
Grönt från CWC.
Vad tycker herrskapet blev bäst?
Svart från Phoenix
Grönt från CWC.
Grön! Det bryter av färgen på ett snyggt men ändå diskret sätt och känns tooligt. Det är aldrig fel med grönt eller brunt nato.Vad tycker herrskapet blev bäst?
Svart från Phoenix
Grönt från CWC.
Håller med @HSK, grönt var snyggast enligt migVad tycker herrskapet blev bäst?
Svart från Phoenix
Grönt från CWC.
Jag lutar oxå mer åt det gröna. Måste säga att CWC gör extremt bra natoband! Vilken kvalitetskänsla. De kostar ju inte mer än £10 heller.Håller med @HSK, grönt var snyggast enligt mig
Jag lutar mer åt det gröna men gillar bådaSvart var snyggast men båda funkar