Japp!Så det går alltså att få tag på halv-länkbit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Så det går alltså att få tag på halv-länkbit?
Kan man beställa hela så går det säkert att beställa halva. Kommer i tvåpack. Jag betalade 600 för två hela.Så det går alltså att få tag på halv-länkbit?
Jag la ut fel klocka ser jag. Det var denna som jag trixade med länkar.Så det går alltså att få tag på halv-länkbit?
Ja, men verkar enbart vara på SMP. Kollar man t ex AT, SM300 och Speedy hesalit så är det ingen höjning. Nej, jag har inte sett något skrivet om det.Finns risk för att jag är sen på bollen här men det verkar som att Omega höjt priserna igen va?![]()
![]()
Ok så typ 25 timmar efter lagd order har grejerna från Watchwear kommit fram.
Gummit sitter nu riktigt bra och verktygen var som väntat i toppklass. Tack för tips och hjälp här i tråden och tack för grym orderhantering @Feskarn
![]()
En tidigare CFO på företag jag jobbar sa följande för några år sedan:Ja, men verkar enbart vara på SMP. Kollar man t ex AT, SM300 och Speedy hesalit så är det ingen höjning. Nej, jag har inte sett något skrivet om det.
Tappa inte ner den i kaffet, lätt hänt
Nu jinxar jag väl garanterat detta men hittills är jag faktiskt 100%-ig på den fronten!Tappa inte ner den i kaffet, lätt hänt![]()
Nu jinxar jag väl garanterat detta men hittills är jag faktiskt 100%-ig på den fronten!![]()
Har kikat väldigt mycket på den, nästan ohälsosamt mycket, och är bra sugen. Men det är däromkring priserna ligger? Har kikat runt på chrono24 men det är ju en stor variation i priser där.Finns en Quartz på köp & sälj för 19’. Förvisso Electric blue. Personligen tycker jag det är den snyggaste modellen och då har jag en precis likadan som du postade bild på (2531.80.00)
Tycker den verkar väl värd pengarna. Hos min lokala urmakare går dom beggat för runt 25.Har kikat väldigt mycket på den, nästan ohälsosamt mycket, och är bra sugen. Men det är däromkring priserna ligger? Har kikat runt på chrono24 men det är ju en stor variation i priser där.
Tack för info!Tycker den verkar väl värd pengarna. Hos min lokala urmakare går dom beggat för runt 25.
Är det rätt länk på den? Electric Blue kom med en annan typ av länk, osäker om det gick att få den med någon annan.Finns en Quartz på köp & sälj för 19’. Förvisso Electric blue. Personligen tycker jag det är den snyggaste modellen och då har jag en precis likadan som du postade bild på (2531.80.00)
Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.Är det rätt länk på den? Electric Blue kom med en annan typ av länk, osäker om det gick att få den med någon annan.
Fick leta upp annonsen och ni har helt rätt.Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.
Jävligt fin den där.Fick leta upp annonsen och ni har helt rätt.
Har f.ö velat ett halvår om att sälja min till förmån för en Tudor 76200 men har svårt att komma till skott. Kanske i nåt svagt ögonblick (läs: fredag/lördagskvällar). Dock är det ju som tidigare nämnt en automat.
![]()
Håller med och det var precis det som gjorde att jag fick upp ögonen för den.Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.