• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 954 62.0%
  • Nej

    Röster: 585 38.0%

  • Totala väljare
    1,539

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Finns risk för att jag är sen på bollen här men det verkar som att Omega höjt priserna igen va? 🤔
9CCE54BE-5C3F-4EAF-82B6-4E381556A2BB.png
 

baen

Omega
Finns en Quartz på köp & sälj för 19’. Förvisso Electric blue. Personligen tycker jag det är den snyggaste modellen och då har jag en precis likadan som du postade bild på (2531.80.00)
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Finns en Quartz på köp & sälj för 19’. Förvisso Electric blue. Personligen tycker jag det är den snyggaste modellen och då har jag en precis likadan som du postade bild på (2531.80.00)
Har kikat väldigt mycket på den, nästan ohälsosamt mycket, och är bra sugen. Men det är däromkring priserna ligger? Har kikat runt på chrono24 men det är ju en stor variation i priser där.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är det rätt länk på den? Electric Blue kom med en annan typ av länk, osäker om det gick att få den med någon annan.
Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.
 

baen

Omega
Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.
Fick leta upp annonsen och ni har helt rätt.

Har f.ö velat ett halvår om att sälja min till förmån för en Tudor 76200 men har svårt att komma till skott. Kanske i nåt svagt ögonblick (läs: fredag/lördagskvällar 😝). Dock är det ju som tidigare nämnt en automat.
C75547EB-9054-429F-BC60-BE22E16715BD.jpeg
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Du har helt rätt, det är fel länk på den. Gick inte att få den ”vanliga” SMP-länken vid nyköp, så den länken har det kompletterats med i efterhand. Synd då, enligt mig, en av de bästa sakerna med Electric Blue (och även den svarta med svärdindex) är den skönare länken som avsmalnar.
Håller med och det var precis det som gjorde att jag fick upp ögonen för den.
 
Topp