Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer precis från Bergströms o Sandin. Sitter på pendeln nu mot Alingsås. Tomt i på Rolex hos Bergströms - som en öken️
![]()
Med en sån fin Omega behövs väl ingen Rolex?Kommer precis från Bergströms o Sandin. Sitter på pendeln nu mot Alingsås. Tomt i på Rolex hos Bergströms - som en öken️
![]()
Egentligen inte. Men det är som det är.Med en sån fin Omega behövs väl ingen Rolex?![]()
Trevlig kväll
![]()
Ja, den är riktigt trevlig.Detsammaden där är fan fet!
![]()
Men då känns det iallafall som du hamnat rättJa, den är riktigt trevlig.
Velat i 25 år innan jag slog till.
Din är inte dum heller.
Hade en i ett par år, bland de bästa jag haft.
Bäst I klassen, tycker jag.
Slänger väl in lite Bling Bling då.Det är inte bra.
![]()
Vad skulle ni anse är bra och vad som är riktigt bra rabattsats i butik på denna?Finns risk för att jag är sen på bollen här men det verkar som att Omega höjt priserna igen va?![]()
![]()
Jag gav 51000 för min för ett par månader sedan . Men det var när riktpriser låg på 55200 . Hade nog inte lyckats med det idag .Vad skulle ni anse är bra och vad som är riktigt bra rabattsats i butik på denna?
Varför köpa en helt ny i Sverige för 52-55? Det finns ju i princip helt nya på C24 (2021) för låga 40 inom EU. Du slipper ju prisjusteringen så fort du lämnat butiken.Jag gav 51000 för min för ett par månader sedan . Men det var när riktpriser låg på 55200 . Hade nog inte lyckats med det idag .
Måste in här och ge en hyllning till min egen klocka, fräckt nog. Den har hängt med i 10 år nu, på så gott som ALLT. Jag har målat hus med den och jag har åkt vattenskidor med den, och det mesta där emellan. Detta är förstås inte unikt för en Omega SMP, men fasen va fint det är att ha en klocka som inte backar för något alls. Och trots flitigt användande ser den så gott som ny ut (på bilden dock lite smutsig). Det här var min första ’fina’ klocka och denna är den enda klocka jag äger just nu som jag kan säga att jag aldrig kommer att sälja. Bra jobbat klockan!![]()
![]()
Härligt att höra att folk använder sina klockor på det viset! SMP är verkligen en mångsidig och fantastisk klocka!Måste in här och ge en hyllning till min egen klocka, fräckt nog. Den har hängt med i 10 år nu, på så gott som ALLT. Jag har målat hus med den och jag har åkt vattenskidor med den, och det mesta där emellan. Detta är förstås inte unikt för en Omega SMP, men fasen va fint det är att ha en klocka som inte backar för något alls. Och trots flitigt användande ser den så gott som ny ut (på bilden dock lite smutsig). Det här var min första ’fina’ klocka och denna är den enda klocka jag äger just nu som jag kan säga att jag aldrig kommer att sälja. Bra jobbat klockan!![]()
![]()
Mys vid brasan. Snyggt matchning med bandet.