• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 962 62.0%
  • Nej

    Röster: 590 38.0%

  • Totala väljare
    1,552
Postade den tydligen i Tudor tråden. Men kör väl här med 😅
Trevlig helg.

IMG_20211217_125518__01__01.jpg
 
Måste in här och ge en hyllning till min egen klocka, fräckt nog. Den har hängt med i 10 år nu, på så gott som ALLT. Jag har målat hus med den och jag har åkt vattenskidor med den, och det mesta där emellan. Detta är förstås inte unikt för en Omega SMP, men fasen va fint det är att ha en klocka som inte backar för något alls. Och trots flitigt användande ser den så gott som ny ut (på bilden dock lite smutsig). Det här var min första ’fina’ klocka och denna är den enda klocka jag äger just nu som jag kan säga att jag aldrig kommer att sälja. Bra jobbat klockan! 😀
89246BE7-458C-413B-BD27-4E6A42DCC7D3.jpeg
 
Måste in här och ge en hyllning till min egen klocka, fräckt nog. Den har hängt med i 10 år nu, på så gott som ALLT. Jag har målat hus med den och jag har åkt vattenskidor med den, och det mesta där emellan. Detta är förstås inte unikt för en Omega SMP, men fasen va fint det är att ha en klocka som inte backar för något alls. Och trots flitigt användande ser den så gott som ny ut (på bilden dock lite smutsig). Det här var min första ’fina’ klocka och denna är den enda klocka jag äger just nu som jag kan säga att jag aldrig kommer att sälja. Bra jobbat klockan! 😀
89246BE7-458C-413B-BD27-4E6A42DCC7D3.jpeg
 

Bilagor

  • 0E5D35F5-2644-48D5-AFBC-0830848CDB38.jpeg
    0E5D35F5-2644-48D5-AFBC-0830848CDB38.jpeg
    341.7 KB · Visningar: 5
  • Like
Reactions: MLH
Måste in här och ge en hyllning till min egen klocka, fräckt nog. Den har hängt med i 10 år nu, på så gott som ALLT. Jag har målat hus med den och jag har åkt vattenskidor med den, och det mesta där emellan. Detta är förstås inte unikt för en Omega SMP, men fasen va fint det är att ha en klocka som inte backar för något alls. Och trots flitigt användande ser den så gott som ny ut (på bilden dock lite smutsig). Det här var min första ’fina’ klocka och denna är den enda klocka jag äger just nu som jag kan säga att jag aldrig kommer att sälja. Bra jobbat klockan! 😀
89246BE7-458C-413B-BD27-4E6A42DCC7D3.jpeg
Härligt att höra att folk använder sina klockor på det viset! SMP är verkligen en mångsidig och fantastisk klocka!
 
Tillbaka
Topp