• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 974 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,568
Av någon anledning verkar det som att jag alltid kommer tillbaka till Seamastern. Hittills har jag haft en 2254.50, en svart PO (första generationen) och en blå SMP-C. När jag har fått sålt min nuvarande klocka är nästa köp är tänkt att bli den senaste varianten med vit tavla och svart bezel.

På sätt och vis känns det tråkigt att man alltid kommer tillbaka till samma klocka, men jag dras ändå alltid till Seamastern. Möjligen har det att göra med att det var den klocka som väckte klockintresset på riktigt.

Det är sällan jag tar kort på mina klockor, men jag hittade faktiskt ett från när jag hade min 2254.50 (såldes senare på Blocket).
received_428319815041828.jpeg

Fan. Jag ska lägga @Hebbe på ignore list snart, annars kommer min plånbok inte må bra. Jag tycker att NTTD-SMP är den snyggaste Omegadykaren sen SMP 2254 och sen Planet Ocean 2500.

Grym på bild, ännu bättre irl! Grattis! 🤩
Tack, helt klart bättre irl men vilken klocka är inte det :)
Fan så snygg den är
Verkligen!
Grattis! Ser riktigt fin ut! Har inte varit imponerad så här långt, men nu ser den intressant ut!
Tack så mycket!🙏
Grattis! Håller med. Har ägt massvis av smp o NTTD är klart den jag gillar bäst 🤩
Ja denna är på en helt annan nivå!
Grymt!
Helt klart en pjäs jag haft i bakhuvut sedan släpp, rätta mig om jag har fel men är inte denna variant som speedy. Man köper och säljer sen repeat?

#beroendeframkallande
Känns som omega i ett nötskal men denna känns inte som någon tidigare ;)
Grattis! Den är riktigt bra, förmodligen den bästa.
95C84B7E-5211-4553-B29A-03E1FD00339E.jpeg
Tack, imo utan tvekan bäst!

Tillbaka
Topp