ManOnTheMoon
Basic
Den vita pärlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vet jag inte exakta mått men jag har ett band från Everest som jag tycker fungerar väldigt bra.Någon som vet om det finns något vettigt gummiband som är 18mm? Såg att Zealande endast har 20mm till Seamastern.
Sjukt bra! Men de får ev bli en homage för min delSlänger upp en bild på Nato med!
Certina börjar bli lika skamlös som InvictaSjukt bra! Men de får ev bli en homage för min del
Härligt med lite färg i tillvaron ️
HirschVad är det för Nato?
Körde zealande på min när det begav sigNågon som vet om det finns något vettigt gummiband som är 18mm? Såg att Zealande endast har 20mm till Seamastern.
Snyggt! Jag har kollat på deras site men det finns inga band till 36mm modellen tyvärr.Körde zealande på min när det begav sig
Så jävla bra den där!Slänger upp en bild på Nato med!
Du har halvlänkar att laborera med? Går ju att skaffa annars.Slängde på länken igen, men är lite kluven kring vad jag tycker om den. Ganska schysst men svårt att få till en schysst passform pga avsaknad av microadjustment...
Jodå det har jag, men passformen blir inte riktigt lika bra som den blev på min bb58.Du har halvlänkar att laborera med? Går ju att skaffa annars.
Nej, det fick inte jag heller riktigt på 2541.80 som väl har exakt samma länk. Däremot fick jag till det perfekt på 2534.50 (GMT, länk med dold clasp) och 2254.50. Det är ju som det är med det här.Jodå det har jag, men passformen blir inte riktigt lika bra som den blev på min bb58.
Exakt! I-landsproblem egentligen...Nej, det fick inte jag heller riktigt på 2541.80 som väl har exakt samma länk. Däremot fick jag till det perfekt på 2534.50 (GMT, länk med dold clasp) och 2254.50. Det är ju som det är med det här.
De natot är riktigt bra!Slänger upp en bild på Nato med!
Verkligen håller väldigt hög kvalitet! Vore ju iofs konstigt annarsDe natot är riktigt bra!
Är ju lite småsugen på en Seamaster men har bara kikat på lilla varianterna på 28mm. Skulle man kunna få en ws när den sitter på frun?Ställer frågan här också. Är det någon som kan tipsa om gummiband med böjda ändar till en midsize Seamaster? När frun väl uttrycker lite klockentusiasm vill jag gärna leverera.
Är ju lite småsugen på en Seamaster men har bara kikat på lilla varianterna på 28mm. Skulle man kunna få en ws när den sitter på frun?
Wow såg riktigt bra ut på!Cool fru.Absolut. 16,5cm handled hälsar hon.