• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 583 38.0%

  • Totala väljare
    1,535

Stefan S

Patek
2-Faktor
Undra hur de tänker här. Lägger på en massa tusingar när de har plockat bort datumet som enligt mig är riktigt gött och ha när man som karl inte håller reda på vilken dag det är. Men för övrigt är det ett snyggt utförande!!
Gillar utan datum, riktigt skönt när man ställer den. Men det styr inte mina köp, Haft t ex Speedys och SM300 men nu har jag bara en SMP och en PO. …med datum.
 

O-scar

Panerai
2-Faktor
Perfekt focus och så vidare…🤓

58D335D4-588D-4DE9-8872-0070F1B9ABC8.jpeg
 

David71

Rolex
2-Faktor
Har ni kollat närmare på Nekton? Bara sett i monter men faktiskt aldrig bett att få prova. Ibland känner jag att keramiskt svart insert och den vanliga svarta tavlan är så väldigt blankt. Nekton har "inverterad" tavla med själva vågorna upphöjda och blankpolerade likt den keramiska 43,5mm. (snodd bild). Rött poppar rätt fint.
1659787065259.png

Är inne på exakt samma spår. När jag såg den i montern när jag hämtade ut min DJ så lyste denna upp i omegas urval. Är ruskigt sugen på testa denna. Är det en 42a? Och pris?

Gillar att allt ser så kallt ut på den, så kommer visarna med sin röda värme.
Tycker Nekton visuellt ser mindre ut än de med keramisk bezel. Den är snygg men prispåslaget känns inte motiverat.
 
Topp