• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu kom min tilltänkta OWG-klocka hem, en Omega Equionoxe!
Har dock hunnit beställa en annan OWG-klocka redan, så om någon vill köra denna under mars så kan ni ju höra av er så får ni köpa den😃
Och vet ni vad, ni får två klockor i en😜
0CCCC5D7-90E6-4D52-9C4D-EE57AEE76149.jpeg

FBEF0D48-D612-4427-BCBB-E684D78FBF19.jpeg
Hmmmm, vad ska du ha för den? Kanske slår till 😇
 
Jag fick äran att välja klocka till en av OWGM-grundarna, @Berns 🙏🏽
Jag har med stor omsorg valt min Triwa Comb over. Så Berns ska få vara med herr Trump i en hel månad 🤣 lycka till!
jag och alla andra som är med i OWG March förväntar oss en bild varje dag kl 19:15 🤩
96D2FB5C-C570-45D9-BE27-E02513682D24.jpeg
Tack Shaffe :heart:

Jag har uppdaterat min anmälan med klockan du valt åt mig.
 
Trodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
 
Trodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
Vart ligger utmaningen att ha perfekt storlek på länken? ;)
 
Kom på att längst bak i garderoben i jordkällaren, under vinkällaren som ligger under lekstugan så finns den här ”lilla” läckerbiten: 45 mm och symbolen för bensin ingår.
Mao om någon där ute inte bestämt sig kan jag släppa den 😃

PS. orkade inte göra en riktig sälj-annons då denna är nischad för mina bröder och systrar i denna tråd
B95E28F7-4140-4C97-8C56-23B5B89A80D4.jpeg
584E31EA-E709-4634-AD37-B2539679B578.jpeg
 
Trodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
Äntligen och kul att du hakar på! ...tål att upprepas 😆
8b2d2a68-ebf5-4765-9a9e-2ea3e68a8971-jpeg.1967571
 
IMG_5152 (1).jpeg

Bilden har ni sett förr men kunde inte låta bli att låna lite text från Sefinas hemsida och lägga till bilden.
"... ska man alltid välja en klocka som representerar en själv. Klockans pris spelar mindre roll, du ska köpa en klocka som du trivs med och vill ha. Välj en klocka som du själv tycker är snygg och inte vad andra tycker ser bra ut.
En klocka kan ha många olika funktioner. Men behöver du alla? Sefinas råd är att köpa en klocka som har funktioner som du har faktisk användning för och förstår dig på. Om du väljer en dyrare klocka ska man tänka på att även reparation och service blir dyrare"


Ha,re bra ,owg march närmar sig med stormsteg. // :pompus:
 
IMG_5152 (1).jpeg

Bilden har ni sett förr men kunde inte låta bli att låna lite text från Sefinas hemsida och lägga till bilden.
"... ska man alltid välja en klocka som representerar en själv. Klockans pris spelar mindre roll, du ska köpa en klocka som du trivs med och vill ha. Välj en klocka som du själv tycker är snygg och inte vad andra tycker ser bra ut.
En klocka kan ha många olika funktioner. Men behöver du alla? Sefinas råd är att köpa en klocka som har funktioner som du har faktisk användning för och förstår dig på. Om du väljer en dyrare klocka ska man tänka på att även reparation och service blir dyrare"


Ha,re bra ,owg march närmar sig med stormsteg. // :pompus:
Kan inte låta bli att tänka på stackarn som knegat livet ur sig på Carl Hanssons Rör&Värme i 25 år.
Blev han glad, kände han sig uppskattad eller slängde han klockan i vredesmod? Så många frågor...
 
Kan inte låta bli att tänka på stackarn som knegat livet ur sig på Carl Hanssons Rör&Värme i 25 år.
Blev han glad, kände han sig uppskattad eller slängde han klockan i vredesmod? Så många frågor...

Välkommen till Carl Hanssons Rör & Värme - ett kunskapsföretag​

Carl Hanssons är ett av Stockholms största VVS-företag. Vi erbjuder alla slags helhetslösningar inom VVS-installationer, service och underhåll — det har vi gjort i över 100 år. ;) ;) ;) //:pompus:
(Ps: Urklipp från deras hemsida)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp