Allt som hände under 2021 gills inteKänns väldigt OWG2021…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt som hände under 2021 gills inteKänns väldigt OWG2021…
Hmmmm, vad ska du ha för den? Kanske slår tillNu kom min tilltänkta OWG-klocka hem, en Omega Equionoxe!
Har dock hunnit beställa en annan OWG-klocka redan, så om någon vill köra denna under mars så kan ni ju höra av er så får ni köpa den
Och vet ni vad, ni får två klockor i en
@Berns
Finns mycket content att plocka från OWGM2021.
(Akta dig för att posta GIFar, annars går @v0n i taket… )
Personligen tycker jag den där klockan är förpassad till pension i Florida men det kanske beror på att jag bar den 31 dagar i rad och hoppades att den inte skulle bli återvald och istället bli förpassad till historien.
@Denke, där har du den. Det givna valet!
Jaja, inget att vänta på.Lätt! Borde ju få bra betalt för fickuret om jag lämnar det i inbyte, eller hur?
Jodå, jag ska vara med !
Men det gör SpiderpigJahapp, här försöker man gå vidare med sitt liv men det var uppenbarligen för mycket begärt
(nä, v0n går faktiskt aldrig i taket även om man kanske kan tro det ibland).
Får mig osökt att tänka på gamla goa Scumbag SteveSynd att jag inte såg denna innan jag valde.. kanske är nån som inte valt än som är sugen?
Tack ShaffeJag fick äran att välja klocka till en av OWGM-grundarna, @Berns
Jag har med stor omsorg valt min Triwa Comb over. Så Berns ska få vara med herr Trump i en hel månad lycka till!
jag och alla andra som är med i OWG March förväntar oss en bild varje dag kl 19:15
Jag har en gissning på vilken din nya OWGM klocka ärNu kom min tilltänkta OWG-klocka hem, en Omega Equionoxe!
Har dock hunnit beställa en annan OWG-klocka redan, så om någon vill köra denna under mars så kan ni ju höra av er så får ni köpa den
Och vet ni vad, ni får två klockor i en
Och jag tror nog att du har rätt På måndag är den hemma och ska presenteras!Jag har en gissning på vilken din nya OWGM klocka är
Grattis i förskottOch jag tror nog att du har rätt På måndag är den hemma och ska presenteras!
Vart ligger utmaningen att ha perfekt storlek på länken?Trodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
Det är utmanande nog att bara få ha en klocka på sigVart ligger utmaningen att ha perfekt storlek på länken?
Äntligen och kul att du hakar på! ...tål att upprepasTrodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
Trodde att jag hade bestämt vad som skulle få pryda handleden första gången jag har för avsikt att delta i det här vansinnet. Fick hem den igår och kan inte få perfekt storlek på länken... Såklart helt otänkbart om man ska ha samma klocka på sig en hel månad. Jahaja, på't igen! Tur att man har en månad på sig.
Den ser vi gärna mer av så den får från mig.Denna är en kandidat till årets OWG
Kan inte låta bli att tänka på stackarn som knegat livet ur sig på Carl Hanssons Rör&Värme i 25 år.
Bilden har ni sett förr men kunde inte låta bli att låna lite text från Sefinas hemsida och lägga till bilden.
"... ska man alltid välja en klocka som representerar en själv. Klockans pris spelar mindre roll, du ska köpa en klocka som du trivs med och vill ha. Välj en klocka som du själv tycker är snygg och inte vad andra tycker ser bra ut.
En klocka kan ha många olika funktioner. Men behöver du alla? Sefinas råd är att köpa en klocka som har funktioner som du har faktisk användning för och förstår dig på. Om du väljer en dyrare klocka ska man tänka på att även reparation och service blir dyrare"
Ha,re bra ,owg march närmar sig med stormsteg. //
Kan inte låta bli att tänka på stackarn som knegat livet ur sig på Carl Hanssons Rör&Värme i 25 år.
Blev han glad, kände han sig uppskattad eller slängde han klockan i vredesmod? Så många frågor...