OWG march om den hinner komma
www.audemarspiguet.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska man välja denna i år? Kom tillbaka från glasbyte idag.
![]()

Bruk den der.Flott sak.
PS: Har du prøvd å finne den originale sekundviseren til den? Virker som om de tre viserne er lik Doxa-style.
![]()
Med hastigheten til den sekundviseren så blir livet som dette:
Skulle man få rabatt på drivmedlet hade jag räknat hem inköpet snabbt.Bara 45 mm
Med bensinsymbol så kanske man kan få rabatt på drivmedel
Ska man välja denna i år? Kom tillbaka från glasbyte idag.
![]()
Jag är anmäld! Ska bli kul detta![]()
Bara att du hör av dig när det är dagsSkulle man få rabatt på drivmedlet hade jag räknat hem inköpet snabbt.
Blir faktiskt sugen på att beställa en men tror det är omöjligt att klara en månad med den.
Det där är ju bra skit, som man sägerDen är riktigt grym! Du kommer inte ångra dig ifall du köper en, här är den bredvid min Reverso.
![]()
![]()
Alltså den där tavlanOWG march om den hinner komma
![]()
Royal Oak - 15550ST.OO.1356ST.04 - Audemars Piguet
www.audemarspiguet.com
FlexkungenOWG march om den hinner komma
![]()
Royal Oak - 15550ST.OO.1356ST.04 - Audemars Piguet
www.audemarspiguet.com
Sexig på riktigt och kul att det är stål med den tavlan även om den kostar som en PT Rolex (nästan)Alltså den där tavlan![]()
Pinsam release!
Jag tycker den är rätt Trevlig faktiskt, men kanske den där Sub sekunden är lite överflödig men dom kanske behövde göra något för att inte bli en AP eller Zenith eller vad alla andra heter plagiatPinsam release!
Det kostar att ligga på topp.Sexig på riktigt och kul att det är stål med den tavlan även om den kostar som en PT Rolex (nästan)
Jag gillar den.Pinsam release!
Håller med. Subsekunden är lite märklig för mig och förstår inte 10-sek grejen. Men säkert som du säger att de försöker ”spela safe” för att minska plagiatfokuset något?!Jag tycker den är rätt Trevlig faktiskt, men kanske den där Sub sekunden är lite överflödig men dom kanske behövde göra något för att inte bli en AP eller Zenith eller vad alla andra heter plagiat
Att de vill rida på vågen låter ju troligt. Däremot delar jag inte din uppfattning att det är en kopia på GP.
Det kan man naturligtvis ha olika åsikter om. Men jag tycker resultatet liknar GP mer än de andra två även om jag inte heller tror att Zenith försökt kopiera den modellen.Att de vill rida på vågen låter ju troligt. Däremot delar jag inte din uppfattning att det är en kopia på GP.
@Allan Ballan är verkligen generös! kul och tack vännenGrymt jobbat allihop!
![]()
Tänkte precis skriva det. Generöst av er båda!@Allan Ballan är verkligen generös! kul och tack vännen
jag lånar ut Daytona, endast det bästa är gott nog till @Allan BallanTänkte precis skriva det. Generöst av er båda!
Vad är det för klocka du lånar ut?
Du är inte bara generös, du är modig också.
Innebär detta att du inte kommer synas till under hela mars då??Kommer bli tvungen att fly från Malmö. Kommer bli rånbögmördad annars.