Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hell to the yes
Stabilt!Så där då är klockan uthämtad!
Det där kallar jag stilpoäng, om man ändå vågat det själv Nu är det no going back på valet av klocka,Så där då är klockan uthämtad!
Den är härligt, den fräsigaste är dock den rosa:Så där då är klockan uthämtad!
Nästa år?Den är härligt, den fräsigaste är dock den rosa:
Vi får väl se...Nästa år?
Vad som helst, eller ta ett fickur som Dr @Denke gjorde förra åretVAD FAN SKA MAN BÄRA?? Det är min fundering just nu....
Solarmbandsur, kan ju passa när det går mot ljusare tiden.VAD FAN SKA MAN BÄRA?? Det är min fundering just nu....
Ja, asså fickur är ju fasiken inte en dum idé!Vad som helst, eller ta ett fickur som Dr @Denke gjorde förra året
Hmm, det är nog en sämre idé men vore ju coolt och annorlunda, har för mig att nån lagt upp nån bild på sånt tidigareSolarmbandsur, kan ju passa när det går mot ljusare tiden.
Det är bra för dig låter det som.Läste något inlägg på FB om ångesten när man åker bort en helg och bara har en klocka med sig. Hur klarar folk en sån här utmaning egentligen?
Ja, asså fickur är ju fasiken inte en dum idé!
Hmm, det är nog en sämre idé men vore ju coolt och annorlunda, har för mig att nån lagt upp nån bild på sånt tidigare
Jodå.Ja, asså fickur är ju fasiken inte en dum idé!
Hmm, det är nog en sämre idé men vore ju coolt och annorlunda, har för mig att nån lagt upp nån bild på sånt tidigare
Smiter in under ponchon kanske kan bli ett nytt begrepp annarsJodå.
Finns här om det är någon som känner sig sugen.... @Jakob Häll ?
Den smiter inte så lätt in under skjortan, eller rocken, eller jackan men den får plats i bilen
Jag tänkte köra med denna för något år sedan men ångrade migJodå.
Den smiter inte så lätt in under skjortan, eller rocken, eller jackan men den får plats i bilen
Hur kommer ni hantera den 27 Mars med ett solur?//Jag tänkte köra med denna för något år sedan men ångrade mig
Den som lever får se, men jag ger mig inte, det finns inte på kartan!!Hur kommer ni hantera den 27 Mars med ett solur?//
Vad ska smörkungen ha på armen i mars?Den som lever får se, men jag ger mig inte, det finns inte på kartan!!
Vad ska smörkungen ha på armen i mars?
Jodå.
Fundering:Jag tänkte köra med denna för något år sedan men ångrade mig
Inbyggd ! Här snackar vi hightech.Fundering:
Medföljer det kompass till såna klockor?? Eller navigerar man efter på vilken sida av träden myrstackarna är byggda typ??
Är det en sån där smart watch eller?Inbyggd ! Här snackar vi hightech.
Var köper man den? Köper den gärna till @Margarinkungen
Jag vågar inte svara på om URL:en till den dinkan är att lita påVar köper man den? Köper den gärna till @Margarinkungen