Vad är det för fel att handla från Pakistan???Jag vågar inte svara på om URL:en till den dinkan är att lita på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för fel att handla från Pakistan???Jag vågar inte svara på om URL:en till den dinkan är att lita på
Har mest dåliga minnen från Karachi när man lirade Call of Duty MW2 på XboxVad är det för fel att handla från Pakistan???
tror Franks har dom?Var köper man den? Köper den gärna till @Margarinkungen
Vad är det för fel att handla från Pakistan???
Undra om det var den missnöjde klockägaren som satt i bilen framför mig imorse.Kan inte låta bli att tänka på stackarn som knegat livet ur sig på Carl Hanssons Rör&Värme i 25 år.
Blev han glad, kände han sig uppskattad eller slängde han klockan i vredesmod? Så många frågor...
Kö!tror Franks har dom?
Hade varit magi om reg-plåten hade börjat med OWG-___Undra om det var den missnöjde klockägaren som satt i bilen framför mig imorse.
Premium baby, 2 år minst
Det går att korta ner om man smörar lite.Premium baby, 2 år minst
Eller om man köper 2st Tag Heuer kanske.Det går att korta ner om man smörar lite.
Oh, kan mycket väl vara så.Undra om det var den missnöjde klockägaren som satt i bilen framför mig imorse.
Ja, den där var frän på riktigtJa varför inte? Ska byta batteri och se om den fungerar.
Från 1990. Den väcker gamla minnen!Ja, den där var frän på riktigt
Min dotter har en sådan, jag tar på mig att köra OWG med den.Den är härligt, den fräsigaste är dock den rosa:
Wow, samma "märke" som jag "rekommenderade" längre bak i tråden. Jättefin, särskilt kronan för för mittenklockanTror jag råkat klicka hem en riktig styggelse...
Kanske kommer försent -
hoppas på det iallafall, annars lär jag nog få en smäll relativt fort...
Tror det är tre klockor i en?
Iallafall tre kronor
Får min koklocka att se vek utTror jag råkat klicka hem en riktig styggelse...
Kanske kommer försent -
hoppas på det iallafall, annars lär jag nog få en smäll relativt fort...
Tror det är tre klockor i en?
Iallafall tre kronor
Funderar...inte riktigt bestämt? @Back , @roosterman finns det något tillägg här troVi funderar på att anmäla oss, inte riktigt bestämt än!
Spanade länge på den men kände att jag villhöver ha tre tidszoner - en för varje land där jag har en terapeut.Wow, samma "märke" som jag "rekommenderade" längre bak i tråden. Jättefin, särskilt kronan för för mittenklockan
Drivs den med tre batterier tro?
Funderar????? @BackFunderar...inte riktigt bestämt? @Back , @roosterman finns det något tillägg här tro
GMT för dummies, briljant i all sin enkelhet. Plus i kanten för den hmm...luftiga designen.Spanade länge på den men kände att jag villhöver ha tre tidszoner - en för varje land där jag har en terapeut.
Alltså...det är en sån där design som antingen kostar 190.000 € eller 19€GMT för dummies, briljant i all sin enkelhet. Plus i kanten för den hmm...luftiga designen.
Hoppas verkligen den hinner komma i tid nu bara
...ja, jag ser då ingen skillnad utan läsglasögonAlltså...det är en sån där design som antingen kostar 190.000 € eller 19€