Om jag kisar, tar av mig glasögonen och det är mörkt så finns det ju likheter....ja, jag ser då ingen skillnad utan läsglasögon
Om jag dessutom hängt med på den här barrundan så skulle inte sett någon skillnad;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag kisar, tar av mig glasögonen och det är mörkt så finns det ju likheter....ja, jag ser då ingen skillnad utan läsglasögon
Jag byter gärna efter OWG!Får min koklocka att se vek ut
Hade själv en Oulm för ett tag sedan. Tyvärr gick den sönder.Wow, samma "märke" som jag "rekommenderade" längre bak i tråden. Jättefin, särskilt kronan för för mittenklockan
Drivs den med tre batterier tro?
Too lateVi funderar på att anmäla oss, inte riktigt bestämt än!
Funderar...inte riktigt bestämt? @Back , @roosterman finns det något tillägg här tro
Funderar????? @Back
Det är bra att man vet åt vilket håll man ska gå efter krogen️Hade själv en Oulm för ett tag sedan. Tyvärr gick den sönder.
Jag tror vi lyckades luska ut att det var en homage från något svindyrt märke för "folk med mer pengar än smak..."
B&B approvedJa varför inte? Ska byta batteri och se om den fungerar.
Kronan e helt underbar. Större än cykelventilen. ️Man kanske skulle låna ut den här till damen?
60mm i diameter.
Total storlek (inklusive kronskydd):
75*70*18
Väger ca 250g
Jasså på så vis ja, inte hängt med alls i tråden Då är det bara att ställa in sig i ledet!Too late
Svårare än så var det ju inte att bestämma sigJasså på så vis ja, inte hängt med alls i tråden Då är det bara att ställa in sig i ledet!
Många klockor är ju tänkta att kunna användas mer än en månad så Tudorn borde funka...Tre gringos som mest ligger i lådan, frågan är om någon av dem och jag ska hänga på owg-22? Isåfall vilken?
Swatchen
Le Forbain
- väger ingenting
- låter som en väggklocka
- inga bandbyten möjliga
Tudor
- somrig, känns inte som det utanför dörren.
- lite liten
- 20 mm många bandbyten möjliga
- 21 mm...
-Lite skraj att den kommer repor om den ska hänga med mig i en månad.
Det är inte lätt att hänga med!Jasså på så vis ja, inte hängt med alls i tråden Då är det bara att ställa in sig i ledet!
Jag förstår! Ser inte ut som att vi ska lämna hemmet på några dagar nu så ska nog kunna läsa ikapp liteDet är inte lätt att hänga med!
När folk jobbar kan det vara ganska lugnt men sen när folk har slutat för dagen så exploderar det.
Välkommen
Grym! 99% av mitt TV-tittande tidigt nittiotal var MTV. Beavis och Buthead har lärt mig allt jag kan!Ja varför inte? Ska byta batteri och se om den fungerar.
Du hinner byta 38,5ggr innan mars.En ny OWG kandidat
Samma här haha! MTV var ju bra på den tiden.Grym! 99% av mitt TV-tittande tidigt nittiotal var MTV. Beavis och Buthead har lärt mig allt jag kan!
När Beavis och Buthead gjorde comeback kollade de på TeenMom och Jersey Shore istället för musikvideos. Helt jävla genialt! Jag garvade så att jag önskade att jag haft vuxenblöja på mig. Hade träningsvärk dagen efter varje avsnitt…Samma här haha! MTV var ju bra på den tiden.
Är det där allt du kan?Grym! 99% av mitt TV-tittande tidigt nittiotal var MTV. Beavis och Buthead har lärt mig allt jag kan!
Det är ju ändå mer än våra 90-taliester dock.Är det där allt du kan?
Sant.Det är ju ändå mer än dagens 90-taliester dock.
Jag är Buthead som sitter och blänger. Det är jag jävligt bra på!Är det där allt du kan?
Läste nu när jag sitter på hemmet Närå, det här bli roligt! Men var inte du med förra året?Jag förstår! Ser inte ut som att vi ska lämna hemmet på några dagar nu så ska nog kunna läsa ikapp lite
Tack
Beavis for life!Jag är Buthead som sitter och blänger. Det är jag jävligt bra på!
HahaLäste nu när jag sitter på hemmet Närå, det här bli roligt! Men var inte du med förra året?
Jaaa just det, klockan pajade va?Haha
Jodå jag var med en sväng förra året men fick bryta tidigt pga tekniska problem. Att slå nytt personbästa kommer iaf bli lätt som en plätt
Noterat.Jaaa just det, klockan pajade va?
Lätt som en plätt, är det är noterat @Staafen ?