• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kommer bli kanon det där… (Läs: ta fram secret-santa hammaren)
1643753259456.gif
1643753849363.png
 
Läste på som hastigast om K-E Ståhl, 101 maraton varav runt 70st under 2,20h och då började han med maraton när han var runt 30år, sista var tydligen -98 (52år och 2,26h i tid) så 100+ maraton på strax under 25år är ju 4 om året.
Helt klart imponerande men skulle han klara en riktig utmaning som OWGM?
 
Efter att ha legat i löddan i några år tröttnade jag på min OWGM-klocka efter 2 dagar använding och nu vill jag aldrig mer se den. Varsågoda.

Nu måste jag hitta något annat 😩

 
Läste på som hastigast om K-E Ståhl, 101 maraton varav runt 70st under 2,20h och då började han med maraton när han var runt 30år, sista var tydligen -98 (52år och 2,26h i tid) så 100+ maraton på strax under 25år är ju 4 om året.

Helt klart imponerande men skulle han klara en riktig utmaning som OWGM?

Så alla som brukar löpa med löpklocka och klarar OWGM med vanlig klocka (ej löpklocka) klarar ett par maratonlopp också av bara farten om vi vänder på resonemanget.
 
Efter att ha legat i löddan i några år tröttnade jag på min OWGM-klocka efter 2 dagar använding och nu vill jag aldrig mer se den. Varsågoda.

Nu måste jag hitta något annat 😩


Om OWGM klockorna blir till salu efter 2dagar dessutom i början på februari så hade det blivit en riktigt tuff Marsmånad.

Kanske ska skramla ihop och skänka till @roosterman som OWGM utmaning. 😄
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp