Kommer bli kanon det där… (Läs: ta fram secret-santa hammaren)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer bli kanon det där… (Läs: ta fram secret-santa hammaren)
Den där i 31 dagar…Skön profil på denna..
Där har vi årets GrodklockaSkön profil på denna..
Bra val!Harr bestämt mig!
Posti FinlandKommer bli kanon det där… (Läs: ta fram secret-santa hammaren)
Den där i 31 dagar…
Ja asså detta känns.. som ren ångest kan man inte räkna locket som en vridning och att detta bör få tas av?Där har vi årets Grodklocka
Fyfan jag lider med dig Kommer glida in helt perfekt under skjortärmen (förutsatt att du ha 9 storlekar för stor skjorta)Skön profil på denna..
Tur att man bara sysslar med G-shocksKommer bli kanon det där… (Läs: ta fram secret-santa hammaren)
Allt är ju tillåtet fram till 1a MarsJa asså detta känns.. som ren ångest kan man inte räkna locket som en vridning och att detta bör få tas av?
Skön profil på denna..
Ja detta kommer bli ett riktigt ett problem, jag jobbar med försäljning och sitter därav i väldigt mycket möten med nya kunder..Fyfan jag lider med dig Kommer glida in helt perfekt under skjortärmen (förutsatt att du ha 9 storlekar för stor skjorta)
Hahaha den där är ju sjukt förtroendegivande, eller njaaaa, mars kan nog bli din sämsta försäljningsmånadJa detta kommer bli ett riktigt ett problem, jag jobbar med försäljning och sitter därav i väldigt mycket möten med nya kunder..
Är det så? Jag har ett tufft val att göra.. samtidigt som jag vill ha använda klockan i sin helhet, så vill jag inte framstå som en fullständig galning på jobbet :/Allt är ju tillåtet fram till 1a Mars
Haha jag får helt enkelt sjukskriva migHahaha den där är ju sjukt förtroendegivande, eller njaaaa, mars kan nog bli din sämsta försäljningsmånad
Helt klart imponerande men skulle han klara en riktig utmaning som OWGM?Läste på som hastigast om K-E Ståhl, 101 maraton varav runt 70st under 2,20h och då började han med maraton när han var runt 30år, sista var tydligen -98 (52år och 2,26h i tid) så 100+ maraton på strax under 25år är ju 4 om året.
Den klockan är ju 100% sympati-införsäljning!Ja detta kommer bli ett riktigt ett problem, jag jobbar med försäljning och sitter därav i väldigt mycket möten med nya kunder..
Hahah, vi får hoppas på att det funkarDen klockan är ju 100% sympati-införsäljning!
Köpare tycker synd om dig så de köper mer
Läste på som hastigast om K-E Ståhl, 101 maraton varav runt 70st under 2,20h och då började han med maraton när han var runt 30år, sista var tydligen -98 (52år och 2,26h i tid) så 100+ maraton på strax under 25år är ju 4 om året.
Helt klart imponerande men skulle han klara en riktig utmaning som OWGM?
Efter att ha legat i löddan i några år tröttnade jag på min OWGM-klocka efter 2 dagar använding och nu vill jag aldrig mer se den. Varsågoda.
Nu måste jag hitta något annat
Luminox Volvo / Navy Seals
Utropspris: 499 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-02-06 19:46:29. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Skön profil på denna..
Hahah, jag tycker fortfarande att din var värre
Klart @roosterman ska ha den! Dels är det inte en G-Shock och dessutom står det Volvo på den! Underbart utmaningOm OWGM klockorna blir till salu efter 2dagar dessutom i början på februari så hade det blivit en riktigt tuff Marsmånad.
Kanske ska skramla ihop och skänka till @roosterman som OWGM utmaning.
Jag har faktiskt haft volvo oxå.... En Amazon som höll på att ta livet av mig på riktigtKlart @roosterman ska ha den! Dels är det inte en G-Shock och dessutom står det Volvo på den! Underbart utmaning