Min Marsklocka har anlänt. Blir lätt i år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Delar McDonalds ut klockor i Happy Meal numera?Min Marsklocka har anlänt. Blir lätt i år!
Det här en deluxeklocka! Vintage Timex från Kanadensiska Mcdonalds. Säkert issued till ngn som vänt burgare och städat toaletter i 25 bast.Delar McDonalds ut klockor i Happy Meal numera?
Otroligt creepy klocka, har väl inget emot clowner men den där ger mig fan kalla kårar Grattis!Det här en deluxeklocka! Vintage Timex från Kanadensiska Mcdonalds. Säkert issued till ngn som vänt burgare och städat toaletter i 25 bast.
Tack! Förstår inte alls vad du menar Såg förresten att Centerpartiets officiella konto lajkat den på instagram, då kan den väl inte vara så creepy?Otroligt creepy klocka, har väl inget emot clowner men den där ger mig fan kalla kårar Grattis!
...det kunde visst bli ännu mer creepy, hjälpTack! Förstår inte alls vad du menar Såg förresten att Centerpartiets officiella konto lajkat den på instagram, då kan den väl inte vara så creepy?
Garanterat issued, troligtvis till någon i BigMac Team 6 som tog kål på KFC gubben.Det här en deluxeklocka! Vintage Timex från Kanadensiska Mcdonalds. Säkert issued till ngn som vänt burgare och städat toaletter i 25 bast.
Big Mac Team 6Garanterat issued, troligtvis till någon i BigMac Team 6 som tog kål på KFC gubben.
Överkomligt!Den här är man ju sugen på men 1000 pix var lite saftigt...
@Sthlm-Nicklas Nåt för dig juDen här är man ju sugen på men 1000 pix var lite saftigt...
Grattis! Bra köpAjaj, nu köpte jag den... Måtte man få den innan mars bara haha. Det här forumet är ju inte hälsosamt
Bara om man själv är vintage.Får man fortfarande posta nya klockor i tråden nu när vi ligger i vintage?!
här är med 99% min OWG klocka.
Tror tråden är ute på PR turné, vintagedelen, kobra kai, paneristi för att sedan avsluta i lifestyle så vi får med parfymgänget ocksåBlev det OWG Vintage Edition i år?
OPG March, en parfym i en månad. Det blir tufft!Tror tråden är ute på PR turné, vintagedelen, kobra kai, paneristi för att sedan avsluta i lifestyle så vi får med parfymgänget också
Bara att hitta sig en vintageklocka då. Undra om man kan hitta en Casio F91-W från 40-50talBlev det OWG Vintage Edition i år?
Absolut, med Radium isf så du får passa dig.Bara att hitta sig en vintageklocka då. Undra om man kan hitta en Casio F91-W från 40-50tal
Bara att hitta sig en vintageklocka då. Undra om man kan hitta en Casio F91-W från 40-50tal
Apple watch är inte vintage.Körde med en Casio terrorist förra året. Dock inte vintage, utan en 2018 eller möjligtvis 2019. Funkade perfekt. Året innan blev det en PAM025.
Iår blir det helt bananas, en Apple Watch series7! ska bli spännande. Jag som normalt sett inte gillar batteriklockor. Kan bli en utmaning
Antingen är vi nu i vintagedelen för att någon vill att vi ska fokusera om eller för att någon anser att OWGM är lite mögligt. Oklart, ytterst oklart.Blev det OWG Vintage Edition i år?
OWG blir aldrig mögligt. Det är som en sprillans ny klocka till listpris varje år.Antingen är vi nu i vintagedelen för att någon vill att vi ska fokusera om eller för att någon anser att OWGM är lite mögligt. Oklart, ytterst oklart.
Körde faktiskt en svart F91 2019 och förra året en swatch, i år blir det en rosa F91Körde med en Casio terrorist förra året. Dock inte vintage, utan en 2018 eller möjligtvis 2019. Funkade perfekt. Året innan blev det en PAM025.
Iår blir det helt bananas, en Apple Watch series7! ska bli spännande. Jag som normalt sett inte gillar batteriklockor. Kan bli en utmaning
Off topic men den där giffen var ju minst sagt skräckinjagandeApple watch är inte vintage.
Vintage GIF för topic