Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, du är diskad.Hva i alle dager skjedde her egentlig?
Eldste klokka jeg har nå er en Rolex fra tidlig 2000-tallet. Må vel bruke den nå da i mars.
OK. Skal de som ikke bærer en vintageklokke claime pengene tilbake fra charityen Maskrosbarn?Okej, du är diskad.
Kan det vara så att OWG-tråden är på turné i de olika underforumen för att göra reklam för sig själv? Finns ju de som bara hänger i vintage, Kobra Kai, Paneristi osv…OK. Skal de som ikke bærer en vintageklokke claime pengene tilbake fra charityen Maskrosbarn?
Selvsagt ikke.
På samme måte som et positivt tiltak på et klokkeforum ikke bør begraves i underfundige kategorier.
Kan det vara så att OWG-tråden är på turné i de olika underforumen för att göra reklam för sig själv? Finns ju de som bara hänger i vintage, Kobra Kai, Paneristi osv…
Varför skulle den ligga i Lifestyle? Det är ju en klockutmaning? Eller ska du köra en och samma tampong eller oljerock i mars?
Varifrån ska den ligga i vintage?!Varför skulle den ligga i Lifestyle? Det är ju en klockutmaning? Eller ska du köra en och samma tampong eller oljerock i mars?
Haha nej det håller jag med om. Måste ju vara något tekniskt problem.Varifrån ska den ligga i vintage?!
Knappt ens så att Du är vintage unge man
Otroligt svårt...Åter till klockor. Är det bara jag som känner att det är väldigt svårt att välja i år?
Hur svårt kan det vara! Det är ju en massa snack om plastklockor, vintage mm. Sätt ner foten och gå vidare. Hare gott//Åter till klockor. Är det bara jag som känner att det är väldigt svårt att välja i år?
Ja, klockan jag har på 1/3 får gå hela mars.Åter till klockor. Är det bara jag som känner att det är väldigt svårt att välja i år?
Men då blev det ju också logiskt att vi numera huserar i vintaaage tråden!!Vintage Watch Club stöttar OWGMarch
Är det därför du köper en ny varje veckaÅter till klockor. Är det bara jag som känner att det är väldigt svårt att välja i år?
Såklart!
Haha, underbart!Såklart!
B&B är ju vintage på riktigtSåklart!
Stora frågan är vem som skriver vad. Jag skulle gärna se en B&B tatuering på @StaafenSåklart!
Jag tar hellre Beavis och Buthead tatueringen for life än den klockan en månadStora frågan är vem som skriver vad. Jag skulle gärna se en B&B tatuering på @Staafen
Vad funderar du på? Har du några alternativ?Åter till klockor. Är det bara jag som känner att det är väldigt svårt att välja i år?
...det är precis det som är meningen.Höll inte på att hitta tråden...
Skippar vad?...det är precis det som är meningen.
Vet inte hur ni resonerar men jag skippar om det ska vara på det här viset