• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
20220204_110541.gif

Ta din kreativtiet och gå ut och gör världen till en bättre plats idag istället för att hänga läpp för att en tråd flyttats ❤️

KS lending och @Berns har kontakt och samsyn i hur det ska göras.
Anledning att tråden flyttades är att tråden innehöll alldeles för mycket OT.
Vi har beslutat att lyfta tillbaka den i god tid innan mars börjar.
Fram tills dess är det här tråden är.

KS la stor tid och engagemang i OWG March ifjol, och i år.
Lendingen har talat, OWC tillbaka vill. Hjärnblödning #confirmed krya på dig.

Det har varit mycket funderingar på klockval här. Förat tänkte jag skoja till det med denna, men efter en eftermiddag med den på kunde jag konstatera att det inte skulle funka en hel månad för mig. Om någon helt seriöst vill köra denna kan jag skicka den mot frakt (blå påse) :)

IMG_20220204_115532.jpg

Jag har även haft funderingar på att köra mitt skx-hemmabygge vilket förmodligen skulle fungera men lite tråkigt då jag bara har två band som passar till den, så sparar den till en annan gång.

IMG_20220204_115445.jpg

Och så har jag även haft funderingar på att köra min pamphibia, riktigt nice klocka .

IMG_20220204_115603.jpg

Men nu har alla tankar lagt sig, och jag tror att det roligaste och mest utmanande för mig är att faktiskt köra min röda Orient Kamasu igen, precis som förra året. Så den blir det :)

488561EF-98D0-4A2E-9958-F8345FA7578F.jpeg

Efter mycket letande återfanns den här ungdomsvännen. Går det att få fast kronohanden alternativ bara ta bort och köra utan så blir detta mars-klockan. Med insidan så där chic cirkulär-repad och allt! (För sannolikheten att det finns ett sånt glas i omlopp känns liten) Känns inte mer än rätt att trycktesta den på Ur & Penn innan mars drar igång. Älskar nostalgi…

488561EF-98D0-4A2E-9958-F8345FA7578F.jpeg

Efter mycket letande återfanns den här ungdomsvännen. Går det att få fast kronohanden alternativ bara ta bort och köra utan så blir detta mars-klockan. Med insidan så där chic cirkulär-repad och allt! (För sannolikheten att det finns ett sånt glas i omlopp känns liten) Känns inte mer än rätt att trycktesta den på Ur & Penn innan mars drar igång. Älskar nostalgi…
Oooh, nu blev jag också lite sugen på att gräva i lådorna, trots att jag egentligen bestämt mig.

Det var @Pete11 som initialt diskuterade hjärnblödning, ett uruselt s.k spin-off skämt som landade ungefär där jag trodde.
On topic, vad kör du med för parfym idag då?
Nåväl, verkar ju som att det inte var hjärnblödning ändå. Däremot, som @Staafen konstaterade ovan, får man inte posta i lifestyle om man har <50 inlägg.. så kanske nån lättare blodkärlsförträngning ändå?

Kommer den riktiga OWG tråden ligga under lifestyle med? Det blir ju kul för nya medlemmar som måste kämpa ihop 50 inlägg för att kunna ta del av evenemanget.

OWGM är en stor anledning till att jag är kvar här på forumet med tanke på att det var den största höjdpunkten för mig förra året. Att det även är vi medlemmar som bidrar till en så god sak så känns det lustigt att inte kunna släppa lite på det. En giff hit och dit eller lite OT kan väl inte vara hela världen? 🤷

Kommer den riktiga OWG tråden ligga under lifestyle med? Det blir ju kul för nya medlemmar som måste kämpa ihop 50 inlägg för att kunna ta del av evenemanget.

OWGM är en stor anledning till att jag är kvar här på forumet med tanke på att det var den största höjdpunkten för mig förra året. Att det även är vi medlemmar som bidrar till en så god sak så känns det lustigt att inte kunna släppa lite på det. En giff hit och dit eller lite OT kan väl inte vara hela världen? 🤷
Den kommer flyttas tillbaks till Diskussion innan Mars enligt @hook några inlägg uppåt :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp