Ta din kreativtiet och gå ut och gör världen till en bättre plats idag istället för att hänga läpp för att en tråd flyttats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, ett gott skratt gör världen till en bättre platsTa din kreativtiet och gå ut och gör världen till en bättre plats idag istället för att hänga läpp för att en tråd flyttats
Lendingen har talat, OWC tillbaka vill. Hjärnblödning #confirmed krya på dig.KS lending och @Berns har kontakt och samsyn i hur det ska göras.
Anledning att tråden flyttades är att tråden innehöll alldeles för mycket OT.
Vi har beslutat att lyfta tillbaka den i god tid innan mars börjar.
Fram tills dess är det här tråden är.
KS la stor tid och engagemang i OWG March ifjol, och i år.
Lendingen har talat, OWC tillbaka vill. Hjärnblödning #confirmed krya på dig.
Det var @Pete11 som initialt diskuterade hjärnblödning, ett uruselt s.k spin-off skämt som landade ungefär där jag trodde.Tur att du är på Lifestyle nu och diskuterar hjärnblödning.
Annars hade jag ju behövt moderera.
Det var @Pete11 som initialt diskuterade hjärnblödning, ett uruselt s.k spin-off skämt som landade ungefär där jag trodde.
On topic, vad kör du med för parfym idag då?
Kör faktiskt samma idag, men har toppat ytterligare med bajsblöja massakrerad av labrador. Rekommenderas inte.Idag är det basnoter av babyspya och en topp not av rengöringsmedel.
Kör faktiskt samma idag, men har toppat ytterligare med bajsblöja massakrerad av labrador. Rekommenderas inte.
...svag mystisk ton av blöt labradors andedräkt, mmmm Det är bara att splitta upp grabbar!Kör faktiskt samma idag, men har toppat ytterligare med bajsblöja massakrerad av labrador. Rekommenderas inte.
Ja bara dra ett PM, splittandet är ju redan löst av labradoren....svag mystisk ton av blöt labradors andedräkt, mmmm Det är bara att splitta upp grabbar!
Jag har hört av säkra källor att man kan köpa sig förbi dom "parfymerna"..Småbarnsårens dofter är en fantastisk upplevelse.
Visst är det. Jag hade nog föredragit doft istället för vätska då dottern hade en olycka inatt... i vår dubbelsäng... Ovanpå täcket så ALLT var blött. De mesta gå att bädda om men vi har inte fler täcken liggande så blev kyligt inattSmåbarnsårens dofter är en fantastisk upplevelse.
Jag har några alternativ så vi får se var det landar.Vad funderar du på? Har du några alternativ?
MTV MTV MTVJag har några alternativ så vi får se var det landar.
Oooh, nu blev jag också lite sugen på att gräva i lådorna, trots att jag egentligen bestämt mig.
Efter mycket letande återfanns den här ungdomsvännen. Går det att få fast kronohanden alternativ bara ta bort och köra utan så blir detta mars-klockan. Med insidan så där chic cirkulär-repad och allt! (För sannolikheten att det finns ett sånt glas i omlopp känns liten) Känns inte mer än rätt att trycktesta den på Ur & Penn innan mars drar igång. Älskar nostalgi…
Nåväl, verkar ju som att det inte var hjärnblödning ändå. Däremot, som @Staafen konstaterade ovan, får man inte posta i lifestyle om man har <50 inlägg.. så kanske nån lättare blodkärlsförträngning ändå?Det var @Pete11 som initialt diskuterade hjärnblödning, ett uruselt s.k spin-off skämt som landade ungefär där jag trodde.
On topic, vad kör du med för parfym idag då?
Den kommer flyttas tillbaks till Diskussion innan Mars enligt @hook några inlägg uppåtKommer den riktiga OWG tråden ligga under lifestyle med? Det blir ju kul för nya medlemmar som måste kämpa ihop 50 inlägg för att kunna ta del av evenemanget.
OWGM är en stor anledning till att jag är kvar här på forumet med tanke på att det var den största höjdpunkten för mig förra året. Att det även är vi medlemmar som bidrar till en så god sak så känns det lustigt att inte kunna släppa lite på det. En giff hit och dit eller lite OT kan väl inte vara hela världen?
Missade det, tack för infonDen kommer flyttas tillbaks till Diskussion innan Mars enligt @hook några inlägg uppåt
Nåväl, verkar ju som att det inte var hjärnblödning ändå. Däremot, som @Staafen konstaterade ovan, får man inte posta i lifestyle om man har <50 inlägg.. så kanske nån lättare blodkärlsförträngning ändå?