Du kan få visa dig värdig genom att tatuera loggan med ankaret på bröstet. Då ska jag överväga…Är det den där du ska sälja till mig i april?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan få visa dig värdig genom att tatuera loggan med ankaret på bröstet. Då ska jag överväga…Är det den där du ska sälja till mig i april?
Ankare är ju coolt så varför inte.Du kan få visa dig värdig genom att tatuera loggan med ankaret på bröstet. Då ska jag överväga…
App app app! Klockor i Lifestyle?! Håll topic!!Bifall på den! Mera klockor och då framförallt klockan med stort P
Den där är kanske för bra för att riktigt räknas som en parfymklocka? Oavsett så tror jag att min SEB-Gant platsar i tråden.Hmm.. ska man köra på Luiz Bitton? Då håller jag väl mig till regelverket om att detta är en lifestyle-tråd (läs parfym)?
Hmmm kanske är det dags att gå med i årets upplaga
Plockan?Bifall på den! Mera klockor och då framförallt klockan med stort P
Hade stolen varit hos tandläkaren hade det varit lite äckligarePlockan?
Även jag tycker om att springa men det har röstats ner tidigare år. En klocka är en klocka, hårt men samma för alla.Hur är det nu, har ni bestämt om man får ha träningsklocka vid träning än och att den inte räknas som klocka utan som träningsredskap?
utmaning-i-utmaning: samma par strumpor i en månadÄr en ambivalent själ men om jag hoppar på owgm-tåget så står valet mellan G-shock och SKX. Anledningen är främst att mitt arbete i skolan "kräver" en tålig/affordable klocka samt allt båt- och trädgsfix som händer i Mars månad.
Får fundera lite till men kanske ett nyköp i månadsskiftet mars/april är rätt medicin och motivation?
Men vilka är era bevekelsegrunder för detta självplågare?
Och bör jag även bli en OneSocksGuy när jag ändå är på G....?
Hmm.. ska man köra på Luiz Bitton? Då håller jag väl mig till regelverket om att detta är en lifestyle-tråd (läs parfym)?
Här har vi två vad jag skulle kalla perfekta OWGM-klockor. Vågade, udda och jävulskt snygga! Den där worldtimern är fan helt magisk, älskar den. Måste äga en nån gång. Brons Orisen är också helt magnifik, den perfekta färgen också.Värmde upp lite inför mars idag, känns stabilt.
Tack! Ja den är riktigt trevlig, om jag ska vara ärlig så lutar det sig mot den faktist. Men funderar på om jag ska låta er rösta mellan några klockor när det börjar närma sig (Här är lite bonusbilder som jag tog för några veckor sedan).Här har vi två vad jag skulle kalla perfekta OWGM-klockor. Vågade, udda och jävulskt snygga! Den där worldtimern är fan helt magisk, älskar den. Måste äga en nån gång. Brons Orisen är också helt magnifik, den perfekta färgen också.
Tack tack!Här har vi två vad jag skulle kalla perfekta OWGM-klockor. Vågade, udda och jävulskt snygga! Den där worldtimern är fan helt magisk, älskar den. Måste äga en nån gång. Brons Orisen är också helt magnifik, den perfekta färgen också.
I dessa tider av förändring och oroligheter känns det tryggt att OWG March är en sådan stabil och oomkullrunkelig företeelse. Jag tror att världen hade mått bra av fler som svarat att så här har vi alltid gjort så det kommer vi att fortsätta med. Och jag kan ju trots allt byta urtavlebild på min Garmin.Även jag tycker om att springa men det har röstats ner tidigare år. En klocka är en klocka, hårt men samma för alla.
Jag tycker fröken ska lägga lite fokus på sin avatar. Julen är slutI dessa tider av förändring och oroligheter känns det tryggt att OWG March är en sådan stabil och oomkullrunkelig företeelse. Jag tror att världen hade mått bra av fler som svarat att så här har vi alltid gjort så det kommer vi att fortsätta med. Och jag kan ju trots allt byta urtavlebild på min Garmin.
Inte här väl?Jag tycker fröken ska lägga lite fokus på din avatar. Julen är slut
Somliga skulle nog t.o.m kalla julen OT vi det här laget.Inte här väl?