Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kände att det va på sin plats att förtydliga att jag skrattade åt batteribytet och inte covid. Hoppas ni inte blir för dåligaFasen, undrar om detta är första gången jag hänger i lifestyledelen av Klocksnack
Nu händer det grejjer i alla fall. Nyss betalat tullavgifter på OWGM-klockan så nu ligger allt i postens välsignade händer. Hoppas få den i veckan! Måtte jag bara få liv i den nu. Någon som är duktig på att byta batteri på gamla kvartsare och kan komma med tips? @Denke ?
Visade sig att jag åkt på Covid också, troligtvis sonen och frugan också. Men vad gör det, snart är det Mars!!!
Haha, jag misstänkte detKände att det va på sin plats att förtydliga att jag skrattade åt batteribytet och inte covid. Hoppas ni inte blir för dåliga
Men det är ju smart att klara av alla samtidigtHaha, jag misstänkte det
Känns som en lätt förkylning för min o frugans del. Sonen fick feber idag men jag hoppas det inte blir så långvarigt.
lite väl fejk för min smak men originalet är ju helt ljuvlig. En vacker dag...Thread 'OWGM - The Joker' https://klocksnack.se/threads/owgm-the-joker.160110/
Ja så är det ju såklart men när mars är över kan man med gott samvete göra en @Margarinkungen, dvs slå en hammare i den.lite väl fejk för min smak men originalet är ju helt ljuvlig. En vacker dag...
Sant sant, eller för att citera någon annan...Ja så är det ju såklart men när mars är över kan man med gott samvete göra en @Margarinkungen, dvs slå en hammare i den.
Jag röstar på Omegan! Jag hade lite tankar på att ha min i mars men vi får se vad det blir. Så otroligt skön att bära.Jag klarade inte 72h förra året, men skam den som ger sig...
....ändå svårt läge i år, rent strategiskt... Mars börjar med fyra dar i fjällen för min del.... dvs nästan 15%, fast de lätta 15%.... valet står nu mellan tre klockor
min dedikerade skidåkarklocka/tokbeater... Omega Calypso III pvd, stenhård, och bara 6.1mm tjock:
den klocka jag är mest sugen på att ha på armen, relativt nyinkommen JLC Odysseus Chrono Tantal/Rg med meteorittavla, men ska jag ha den i fjällen???...
å sen mellanmjölken, min gamla alleskönner GMT 2893 "St:Christopher", vore kanske att göra det lite lätt för sig, finns ju minst fem olika band som är grymma på den
Se upp där ute! OWGM-klockan har landat!!
Har tyvärr inte min SKX007 i närheten så min 38,5mm AT får agera referens.
Tränar du för att byta lagom till mars?? Eller hur tänker du ?Dag 5 med S&B, träna till #OWGMarch
Tränar du för att byta lagom till mars?? Eller hur tänker du ?
Snygg! Både klockan och dess färger passar fint med ditt användarnamnNah, det blir Leijona Voutilainen X Försti i Mars
Kan inte så mycket om Malm men det var en häftig motvikt dom hade till sekundvisaren!
Självklart kommer jag rocka fjolårets vinnarklocka från Malm
Jag tycker du ska ta den svartaTrodde jag var säker, fast nu vet jag inte riktigt.
Toppen! varmt välkommen. Glöm inte att gå in och anmäla dig på www.owgmarch.comNu har jag bestämt mig! Första gången jag är med i OWGM så tänker ta det lite lugnt, BB36 känns lite för safe så det får bli Tank. Ska bli kul att försöka sig på detta
Det hade jag missat, tack för påminnelsen!Toppen! varmt välkommen. Glöm inte att gå in och anmäla dig på www.owgmarch.com
Bravissimo! Buon fortuna!Nu har jag bestämt mig! Första gången jag är med i OWGM så tänker ta det lite lugnt, BB36 känns lite för safe så det får bli Tank. Ska bli kul att försöka sig på detta
Grazie mille! Vilken klocka blir det för dig?Bravissimo! Buon fortuna!