• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Somliga skulle nog t.o.m kalla julen OT vi det här laget.
Hej svejs
8uMm.gif
Okok då mr 👮🏻‍♀️

Min gamla schletna GUL-krono har nu gått iväg till en känd forumprofil flr att förhoppningsvis uppnå ”len i uppdraget”-status! Kvarts eller ej. Så förhoppningsvis är klocka ordnad.

❤️

I dessa tider av förändring och oroligheter känns det tryggt att OWG March är en sådan stabil och oomkullrunkelig företeelse. Jag tror att världen hade mått bra av fler som svarat att så här har vi alltid gjort så det kommer vi att fortsätta med. Och jag kan ju trots allt byta urtavlebild på min Garmin.
Idag har jag lärt mig nåt nytt!! Ovan markerat ord hade jag inte en aning om att det ens fanns.:)
Men men, det har tydligen funnits sen 1844 minst :D

Okok då mr 👮🏻‍♀️

Min gamla schletna GUL-krono har nu gått iväg till en känd forumprofil flr att förhoppningsvis uppnå ”len i uppdraget”-status! Kvarts eller ej. Så förhoppningsvis är klocka ordnad.

❤️
Nej det är Lendngen som är Anton förstår du väl.

Älskar len i uppdraget men jag har inte fått nån klocka skickad till mig? 🤔

Slutvelat, får bli denna...sak. Ställer upp i mellanklassen, inte för svårt inte för lätt. På tok för gult, plastigt och kvartsigt så det här blir spännande 🤙🏼
( @Berns du får gärna skriva upp deltagaren när du har tid, tror inte det går att ändra status själv?)
A2GIW8e.jpg

BFmvhJP.jpg

dOxu2WN.jpg
Den där är ju frän, visste inte att de fanns i gult också?! Du kommer lysa upp mars med den där solstrålan ☀️

Jag klarade inte 72h förra året, men skam den som ger sig...

....ändå svårt läge i år, rent strategiskt... Mars börjar med fyra dar i fjällen för min del.... dvs nästan 15%, fast de lätta 15%.... valet står nu mellan tre klockor

min dedikerade skidåkarklocka/tokbeater... Omega Calypso III pvd, stenhård, och bara 6.1mm tjock:
1644160918522.png

den klocka jag är mest sugen på att ha på armen, relativt nyinkommen JLC Odysseus Chrono Tantal/Rg med meteorittavla, men ska jag ha den i fjällen???...
1644161067311.png

å sen mellanmjölken, min gamla alleskönner GMT 2893 "St:Christopher", vore kanske att göra det lite lätt för sig, finns ju minst fem olika band som är grymma på den
1644161443632.png

....ändå svårt läge i år, rent strategiskt... Mars börjar med fyra dar i fjällen för min del.... dvs nästan 15%, fast de lätta 15%.... valet står nu mellan tre klockor

min dedikerade skidåkarklocka/tokbeater... Omega Calypso III pvd, stenhård, och bara 6.1mm tjock:
1644160918522.png

den klocka jag är mest sugen på att ha på armen, relativt nyinkommen JLC Odysseus Chrono Tantal/Rg med meteorittavla, men ska jag ha den i fjällen???...
1644161067311.png

å sen mellanmjölken, min gamla alleskönner GMT 2893 "St:Christopher", vore kanske att göra det lite lätt för sig, finns ju minst fem olika band som är grymma på den
1644161443632.png
Vill se mer av Omegan, så tycker du ska köra på den i Mars😁

Det här kommer för en gångs skull att bli sk*tlätt i år.
Jag är för tillfället helt ur klockgängorna, känner varken det vanliga intresset för valet av klocka på morgonen eller suget efter att köpa ngt nytt?!
Har provat att plocka ut lite klockor ur bankfacket och lagga tillbaka dem som varit ute och surrat ett tag för att väcka intresset igen - stendött (Roseanne Barr naked-dött alltså)
Får väl ta ngn dassig vardagsklocka eller ngn vintageklocka som ligger och surar och ha på mig en månad - SUCK
Mvh
Ola G

Jag är för tillfället helt ur klockgängorna, känner varken det vanliga intresset för valet av klocka på morgonen eller suget efter att köpa ngt nytt?!
Har provat att plocka ut lite klockor ur bankfacket och lagga tillbaka dem som varit ute och surrat ett tag för att väcka intresset igen - stendött (Roseanne Barr naked-dött alltså)
Får väl ta ngn dassig vardagsklocka eller ngn vintageklocka som ligger och surar och ha på mig en månad - SUCK
Mvh
Ola G
Fast ändå kul att du är med, eller hur @Back ?😉

Mvh
Ola G
B1903970-261C-458B-A39E-0A1BB40D2C4C.jpeg

1644160918522.png

1644161067311.png

1644161443632.png
Calypso! 😍

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp