AbsolutJa men visst sa vi att klockan inte får lämna armen i samband med bytet!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AbsolutJa men visst sa vi att klockan inte får lämna armen i samband med bytet!!
Klart du inte inte ska vara med Vem ska då lixom faila med ca tre timmar kvar av mars????Hej. Jag vill inte vara med i år.
Absolut, gör såHvis man kan bytte ut bandet men bruke samme klokken, så kan man vel også bytte ut klokken, men bruke det samme bandet?
Bild?Hvis man kan bytte ut bandet men bruke samme klokken, så kan man vel også bytte ut klokken, men bruke det samme bandet?
2. mars -> Rett over til OWGFAIL-tråden.
Fanns faktiskt en hel del spännande! Dock linjerade inte alternativen som imho var bäst med min ekonomi för tillfälletDu skulle ju till @Nymans Ur 1851 Västerås idag bara att plocka ut en ny OWG klocka finns säkert någon perfekt i preeowned montern så slipper du välja någon av dessa .
Annars kör på Wempe.
Ställde lite frågor i Cartiertråfen om den blåFanns faktiskt en hel del spännande! Dock linjerade inte alternativen som imho var bäst med min ekonomi för tillfället
Men jag kritade ut några på dig vilket du blir varse när du ska lösa ut den gröna sen
Hade även mycket trevligt sällskap idag av @Exilnorrlänning och hans seikofynd som jag ska lura av honom snart nog.
Det gjorde du rätt i. Riktigt cool klocka och med rean riktigt prisvärd imhoStällde lite frågor i Cartiertråfen om den blå
Lånade din bild
Haha då är man fan duktigJa men visst sa vi att klockan inte får lämna armen i samband med bytet!!
Dykare + läder =Hmm, då kanske man får ta o beställa ett ribbat Nato i storlek 21mm till min Oris Diver 65 ändå haha. Har original Nato, tropic och läder. Föredrar läder men ett ribbat nato o kanske en länk
Du är inte så dum som jag ser ut till att vara. Kanske t.o.m. klarar längre med tanke på att jag i princip redan är owg hahahaDu kan väl iaf vara med EN dag så kan du ju skriva upp "Deltagit i OWGM-23) i CVt oxå
Kom igen nu Hallonkinden
Ja du ser, problem solvedDu är inte så dum som jag ser ut till att vara. Kanske t.o.m. klarar längre med tanke på att jag i princip redan är owg hahaha
Dykare + läder är tamejfan helt underbart har läder på tre av fem dykare just nu, länk på en o Nato på en. Hade de varit badsäsong/semester hade den aldrig gått med läder, vill ju inte behöva gå naken när jag badar haha.Dykare + läder =
Eller?
Men en G-shock på läder.. Det är bra skit
De första som anmälde sig fick inga instruktioner om hur man betalade in anmälningsavgiften. Men du och övriga bör ha fått det direkt på hemsidan efter att ni fyllt i och skickat in formuläret.För övriga, ...som t.ex. jag själv, instruktionsmailet kanske kommer under helgen?
Jag vill att du är medHej. Jag vill inte vara med i år.
Betalt å klart, blev puffad rätt av @roosterman Klart man är med. Sedan förra året så har det ju också tilkommit några nya manschettknappar att visa upp. ...när man nu inte kan byta klocka som man brukar.De första som anmälde sig fick inga instruktioner om hur man betalade in anmälningsavgiften. Men du och övriga bör ha fått det direkt på hemsidan efter att ni fyllt i och skickat in formuläret.
Men jag kommer skicka ut ett e-mail varje vecka inför lottdragningarna med instruktioner om det och prislista.
Jag vill att du är med
Då har man planerat dåligt. Som jag förra året. Jag fick tillbaka min gmt master från service mitt under OWG förra året. Det var nära jag sa till urmakaren att jag hämtar den i aprilDet värsta med denna OWG är ju ifall man gör nyköp, byten så står man där med skägget i länken o suktar haha
Ffs!!!Äntligen är den här!
Äntligen är den här!
Utanpå skjortärmenAaaaaaaahahahaha!!!! Den där är fantastisk!!
Är det kortärmat som gäller i Mars?
Äntligen är den här!