• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

parasec

Rolex
2-Faktor
Avstämning - 1 Vecka innan start

Nästa söndag är det Mars och då har vi 31 owg-dagar tillsammans. Just nu är vi 75 personer som anmält sig. Skulle vara roligt att komma upp i 100. Om vi hjälps åt att påminna/utmana/hetsa några till så tror jag vi fixar det.

Jag utmanar;
@hejsam
@virrooo
@Hasse Varg
@McNulty
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Oj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Pass!
Oj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
Håller med. Finns ingen anledning.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Tänker att jag ger 100kr för varje dag som är kvar i mars vid misslyckande. Förra året blev det 1500kr till BCF, kanske blir det mer detta år. "Utmanar" samtidigt alla andra att göra detsamma, kommer med all säkerhet bli en fin slant till dom små :heart:
 

gdae

Cartier
2-Faktor
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Njä... Har gått många perioder (månader till år) utan att byta klocka, men kravlistan för mars månad är alldeles för omfattande för att täckas av en stackars klocka. Rätt verktyg för jobbet osv. Alternativ ursäkt är att jag har för mycket roligt i lådan som jag vill motionera.

För att sätta lite mer press på dig @parasec kommer jag sätta in 20:-/dag du klarar av i OWG-mars till BCF. Lycka till!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Njä... Har gått många perioder (månader till år) utan att byta klocka, men kravlistan för mars månad är alldeles för omfattande för att täckas av en stackars klocka. Rätt verktyg för jobbet osv. Alternativ ursäkt är att jag har för mycket roligt i lådan som jag vill motionera.

För att sätta lite mer press på dig @parasec kommer jag sätta in 20:-/dag du klarar av i OWG-mars till BCF. Lycka till!
Stort tack! Ännu mer motiverande med 620 kr till BCF! Om jag klarar detta lovar jag att själv också bidra med en slant så vi avrundar lite uppåt.

Challenge once again accepted @gdae
giphy.gif
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Låter som en fin tanke men när jag ibland byter klocka en eller två ggr per dag... Haha, I won't last a day.
 

Crazybone

Omega
2-Faktor
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Nja, jag hoppar, variation är bra för själen, men jag kommer ocskå donera till BCF lika mycket som @gdae ifall du klarar det.
 
Topp