Japp, precis.Det var snyggt! 20mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, precis.Det var snyggt! 20mm?
Hojta gätna om du vill sälja det framöver! =)Japp, precis.
Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.Avstämning - 1 Vecka innan start
Nästa söndag är det Mars och då har vi 31 owg-dagar tillsammans. Just nu är vi 75 personer som anmält sig. Skulle vara roligt att komma upp i 100. Om vi hjälps åt att påminna/utmana/hetsa några till så tror jag vi fixar det.
Jag utmanar;
@hejsam
@virrooo
@Hasse Varg
@McNulty
Oj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@zippan & @Kiddy - ni fixar detta lätt, eller?
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
@keroro - join the challenge!
Pass!Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
@gdae & @Crazybone behöver verkligen denna typ av avvänjning, framförallt därför jag själv är med - innan jag råkade hitta KS var jag OWG med en Casio.
Håller med. Finns ingen anledning.Oj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
Man måste våga testa. Jag kommer förmodligen misslyckas kapitalt, but you never knowOj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
Njä... Har gått många perioder (månader till år) utan att byta klocka, men kravlistan för mars månad är alldeles för omfattande för att täckas av en stackars klocka. Rätt verktyg för jobbet osv. Alternativ ursäkt är att jag har för mycket roligt i lådan som jag vill motionera.Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
3100 undanlagdaTänker att jag ger 100kr för varje dag som är kvar i mars vid misslyckande. Förra året blev det 1500kr till BCF, kanske blir det mer detta år. "Utmanar" samtidigt alla andra att göra detsamma, kommer med all säkerhet bli en fin slant till dom små![]()
Visst skulle jag kunna vara med men jag skulle garanterat åka ut efter max en vecka med en och samma klocka
Bra där! Anledning nog att köra owgmarch, när man som mig vet med sig att det förmodligen kommer bli flopp även detta år. inget ont som inte för något gott med sig3100 undanlagda![]()
Det kan jag förstå med tanke på att du har några riktigt fina att välja mellan.Visst skulle jag kunna vara med men jag skulle garanterat åka ut efter max en vecka med en och samma klockaDet går bara inte ens att tänka sig att vara en OWG under en hel månad
![]()
Stort tack! Ännu mer motiverande med 620 kr till BCF! Om jag klarar detta lovar jag att själv också bidra med en slant så vi avrundar lite uppåt.Njä... Har gått många perioder (månader till år) utan att byta klocka, men kravlistan för mars månad är alldeles för omfattande för att täckas av en stackars klocka. Rätt verktyg för jobbet osv. Alternativ ursäkt är att jag har för mycket roligt i lådan som jag vill motionera.
För att sätta lite mer press på dig @parasec kommer jag sätta in 20:-/dag du klarar av i OWG-mars till BCF. Lycka till!
Men det är ingen idé, dumt att ställa upp om jag vet att jag åker ut på en endaste gångDet kan jag förstå med tanke på att du har några riktigt fina att välja mellan.
Ska du inte göra ett försök iaf?![]()
Sant!Men det är ingen idé, dumt att ställa upp om jag vet att jag åker ut på en endaste gång![]()
Låter som en fin tanke men när jag ibland byter klocka en eller två ggr per dag... Haha, I won't last a day.Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
Oj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
Härligt, du är med i listan.Jag ställer upp och kör OWG i mars, kör riktigt hårt och har sålt av hela samlingenSå jag deltar med min nya och enda klocka, en SMP Quartz @Berns
![]()
Du klarar det galant @Kiddy. Din Santos är praktiskt taget fastklistrad runt din handledOj 16 sidor redan... Vad är det man vill uppnå med att vara OWG i en månad? Det låter som självtortyr.
Nja, jag hoppar, variation är bra för själen, men jag kommer ocskå donera till BCF lika mycket som @gdae ifall du klarar det.Jag utmanar ett gäng med lite motiveringar.
Underbart. Ni sätter ännu mer press på mig!!Nja, jag hoppar, variation är bra för själen, men jag kommer ocskå donera till BCF lika mycket som @gdae ifall du klarar det.
Haha den var fin!
Jag med faktiskt, konstigt nog! Utmaningar är roligt!Haha den var fin!
Har laddat upp väl för detta. Min Sinn Ezm3 har bara fått en veckas handledstid sedan inköp och kommer ha vilat i drygt 2v innan mars.
Ser nästan fram emot detta![]()
Haha den var fin!
Har laddat upp väl för detta. Min Sinn Ezm3 har bara fått en veckas handledstid sedan inköp och kommer ha vilat i drygt 2v innan mars.
Ser nästan fram emot detta![]()
Fixat