Hahaha, very good
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, very good
Gissa om den blev bakgrundbild på både ipad och iphone![]()
Matgeek, är det du? (Ganska likt hakparti!)31 starka millimetrar! Känns bra. Har mars börjat än?
![]()
Hahhah, jag tror jag måste göra detsamma när det börjar närma sig!
Jag tolkar det som en anmälan. Du är med i listan!Måste bli en arbetshäst... Expo 2an får det bli.. men man får väl flukta i vintagelådan? Fasta och selibat...det va på tiden !![]()
Icke! Samma stad dock.Matgeek, är det du? (Ganska likt hakparti!)![]()
På gränsen till fuskJag tror inte det ska bli så svårt det här!
![]()
Det är fuskPå gränsen till fusk![]()
Bandet du köpte av mig var bland de snyggaste jag sett på en Exp1!Jag tror inte det ska bli så svårt det här!
![]()
En 16610?Bäste @Berns, jag skulle vilja byta klocka! Köpte nytt idag, kan du gissa vad det är för någon?![]()
Hmm?En 16610?
Härligt!Tadaaa! Tillbaka till 90-talet!![]()
Kände att det blir för lätt med en 16570 så det blir denna istället. Har hört att Rolex snodde designen rakt av till Daytona, så måate det vara!![]()
![]()
Haha! Kan kolla upp vilken ref det är om det är något du behöver för listan.Härligt!
Plastklockeklassen är för det riktigt hårda grabbarna.
Tadaaa! Tillbaka till 90-talet!![]()
Kände att det blir för lätt med en 16570 så det blir denna istället. Har hört att Rolex snodde designen rakt av till Daytona, så måste det vara!![]()
![]()
One Model GuyJag tror inte det ska bli så svårt det här!
![]()
Wow vilken pärla!
Vad roligt, tack! Jag kände att 16570 inte blir någon utmaning och även om jag gillar denna färgklick blir det tuffare.Sånt här gillar man!
Hahah, ja man kunde ju önska att man hade haft 4!One Model Guy![]()
Du är jäkligt snabb mellan bandbytenHahah, ja man kunde ju önska att man hade haft 4!![]()
Hahah, träning ger färdighetDu är jäkligt snabb mellan bandbyten![]()
Ja, det vart sjuuukt bra!Bandet du köpte av mig var bland de snyggaste jag sett på en Exp1!