S
Staafen
Guest
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
YES, finally!!!
Tack för ärligheten, now you will get slapped!Heh, kan hända att jag provade på en 116520 idag...
Och absolut kunde jag väntat till månadens slut men då hade jag inte kunnat prova en Air-King hos Bergströms Ur
Aja, så kan det gå!
Hahah, cant wait!Tack för ärligheten, now you will get slapped!
Heh, kan hända att jag provade på en 116520 idag...
Och absolut kunde jag väntat till månadens slut men då hade jag inte kunnat prova en Air-King hos Bergströms Ur
Aja, så kan det gå!
Detta kändes nästan bättre än vad jag vill erkänna!
Och där satt den!
Ah äntligen. Den kändes skön på nåt sätt.
Tack!Idag lyssnades det på podden med klockan som satte käppar i hjulet för OWG March... Riktigt bra poddavsnitt @Berns
Fan, jag dör! Dessa örfilar är hysteriskt roliga!
Återigen ett inhopp från kanten...... Ponera att du skulle köpt men inte provat... Skulle du fortfarande fått smaka på @Berns lavett?Jag köpte en klocka idag utan att tänka så I'm out
Jag köpte en klocka idag utan att tänka så I'm out
Jaaaaa, om den inte har suttit på armen så är det ok. Men har du provat så stryks du från listan.Återigen ett inhopp från kanten...... Ponera att du skulle köpt men inte provat... Skulle du fortfarande fått smaka på @Berns lavett?
Jaaaaa, om den inte har suttit på armen så är det ok. Men har du provat så stryks du från listan.
Stackare... Nytt förslag: Maxar förra dealen (20x31:- ) och skjuter till ytterligare en hundring i Batslapbonus om du ger upp idag. Har en känsla av att @Crazybone matchar.
Måste erkänna att det kändes frestande under en svag stund innan, men sedan kom informationen om en OWG Hall of Fame som fick mig på rätt spår igen.En hundring extra till BCF var det ja ifall @parasec blir batslapped!
@gdae @Crazybone ... och dessutom är det statistiskt sett ”omöjligt”@Denke @Staafen @Airman @Sgt Poppa och alla andra påhejare av offentligt prygel kommer nog bli besvikna. Tror ingen som stått ut 20 dagar kommer hoppa av under den sista tredjedelen.
Gött att vakna upp och se att det blir batslap till frukost!
Gött att vakna upp och se att det blir batslap till frukost!
Säger allt!
Saturday slap!God morgon @Fixxxer och hela drevet. Håller precis på att värma upp inför en helt vanlig lördag i #owgmarch