Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte bli en bättre start på helgen!God morgon @Fixxxer och hela drevet. Håller precis på att värma upp inför en helt vanlig lördag i #owgmarch
Är du på väg hem? Har själv gjort en tre månader lång resa med hustrun Nov-Jan 2020. Blir ledsen på riktigt när jag tittar på bilder/filmer och längtar tillbaka.
Godmorgon. Dag XIX Local time 0744.....
sand mellan tårna...
suset av palmer är nu ett ...
trevligt minne blott. Återvänt till Svea rike under en lång luftfärd. Men snart är det midsommar eller hur. Ha,det.//
Var det Corona du åkte på?Snart bara 10 dagar kvar..
80% frisk nu, eller nåt sånt.. Mest trött.
Vad är det för årtal på den där rackaren?Börjar närma sig slutet.
Vad är det för årtal på den där rackaren?
Haha, var mer nyfiken om det var tidigt eller sent 80-tal.Spelar ingen roll, den är inte till salu
1988, är årtalet.
Haha, var mer nyfiken om det var tidigt eller sent 80-tal.
Känns osannolikt då jag mestadels haft förkylningssymptom, ingen feber, ingen torrhosta.Var det Corona du åkte på?
Ok skönt, då var det bara mensvärk!Känns osannolikt då jag mestadels haft förkylningssymptom, ingen feber, ingen torrhosta.
Haha, förmodligen.Ok skönt, då var det bara mensvärk!
Märkt att många tycks se feber som tröskel för corona. Grejen är den att de flesta får milda symptom, vilket kan vara som en vanlig förkylning eller än mindre. Går liksom inte att särskilja Corona, influensa och förkylning symptommässigtKänns osannolikt då jag mestadels haft förkylningssymptom, ingen feber, ingen torrhosta.
Ja, vad vet jag egentligen?Märkt att många tycks se feber som tröskel för corona. Grejen är den att de flesta får milda symptom, vilket kan vara som en vanlig förkylning eller än mindre. Går liksom inte att särskilja Corona, influensa och förkylning symptommässigt
Åh så skönt
Men vad blev det för nåt då?!
Bra sugen på den själv men skulle jag mot förmodan vinna så ska jag tänka på saken@Berns när är lotteriet om halfhuntern? Satans helvete vad jag vill ha den, tycker den är så sjukt cool! Om någon annan vinner, sälj den till mig så gör vi något ytterligare till BCF!
#owgmarch´s insamling till BCF - Glycine Incursore Half-Hunter
Lotteriet går till så här;
Man skänker 100kr till BCF och postar en bild på kvittot/swishen etc. och önskar ett lottnummer (1-35). Jag uppdaterar deltagarlistan med lottnummer.
Den sista onsdagen i mars 25/3 vid svenska spels lottodragning Lotto1 så är det boll 7 som avgör vilken lott som vinner.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
OBS - Alla lotter är sålda nu
#owgmarch´s insamling till BCF - OWG-Klockband 22mm
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99)efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras onsdagen den 21/3.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
Hittade det här;@Sgt Poppa
Den lottningen är den 25/3
Idag är det klockbanden. Ska googla och se om jag hittar vilken tid dragningarna är.
När vi ändå är inne på detta ämne kan jag meddela att om jag mot förmodan skulle vinna utlottningen kommer jag sälja Glycinen till högstbjudande här i OWG-tråden. Pengarna skänker jag oavkortat till BCF. Hoppas hoppas!
Dito. Skulle jag vinna går den på försäljning med alla medel till BCF.Hoppas att man vinner, då blir det mer pengar till BCF!