• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Godmorgon, och trevlig helg på er :cool:

Inte långt kvar nu, men det är på helgen viljestyrkan prövas ordentligt... :D Men vi kämpar på!
BA53C605-4787-4CE9-B1AE-B3857646C309.jpeg

IMG_4225.jpeg

Godmorgon. Dag XIX Local time 0744.....
IMG_5111.jpeg

sand mellan tårna...
IMG_4845.jpeg

suset av palmer är nu ett ...
IMG_5121.jpeg

trevligt minne blott. Återvänt till Svea rike under en lång luftfärd. Men snart är det midsommar eller hur. Ha,det.//:pompus:

IMG_4225.jpeg

Godmorgon. Dag XIX Local time 0744.....
IMG_5111.jpeg

sand mellan tårna...
IMG_4845.jpeg

suset av palmer är nu ett ...
IMG_5121.jpeg

trevligt minne blott. Återvänt till Svea rike under en lång luftfärd. Men snart är det midsommar eller hur. Ha,det.//:pompus:
Är du på väg hem? Har själv gjort en tre månader lång resa med hustrun Nov-Jan 2020. Blir ledsen på riktigt när jag tittar på bilder/filmer och längtar tillbaka.

Märkt att många tycks se feber som tröskel för corona. Grejen är den att de flesta får milda symptom, vilket kan vara som en vanlig förkylning eller än mindre. Går liksom inte att särskilja Corona, influensa och förkylning symptommässigt
Ja, vad vet jag egentligen?
Känns bara osannolikt, men jag har ju hållit mig hemma sen jag blev sjuk och veckan innan det hade jag begränsad kontakt med andra så smittspridningen bör ha varit minimal om jag nu haft covid-19. Anyway, back on topic :)

@Sgt Poppa
Den lottningen är den 25/3
Idag är det klockbanden. Ska googla och se om jag hittar vilken tid dragningarna är.
#owgmarch´s insamling till BCF - Glycine Incursore Half-Hunter
Lotteriet går till så här;
Man skänker 100kr till BCF och postar en bild på kvittot/swishen etc. och önskar ett lottnummer (1-35). Jag uppdaterar deltagarlistan med lottnummer.
Den sista onsdagen i mars 25/3 vid svenska spels lottodragning Lotto1 så är det boll 7 som avgör vilken lott som vinner.

https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
OBS - Alla lotter är sålda nu

#owgmarch´s insamling till BCF - OWG-Klockband 22mm
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99)efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras onsdagen den 21/3.

https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat

Tillbaka
Topp