Haha precis såFör sista gången (?) i år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis såFör sista gången (?) i år...
@LESA, du har ju nästan blivit KS egna livsstils/mat-bloggare under denna månad.
Frun jobbade hemma idag, så det blev en tidig kvällsspis. Marockansk sallad dvs morötter, mango rostade sesamfrön, lime och god grönsallad i botten. Lite fräsch olivolja över det hela höjer smaken. Dryck därtill, en kall Hells.Nyhet på systembolaget från London/Camden. Ha,re.//
(Ps.Fler inlägg senare i kväll. Ha ha ha.......)
De sa vaa göött å leeva ! //@LESA, du har ju nästan blivit KS egna livsstils/mat-bloggare under denna månad.
De sa vaa göött å leeva ! //
En uppläxning värd namnet.För sista gången (?) i år...
Slutspurt nu, håll i!
Som bidrag till utfyllnad i tråden följer en bildkavalkad från månaden som gått, i kronologisk ordning såklart. Tack till alla som har kämpat, uppmuntrat och stått för underhållning! Lätt bästa tråden på KS
Instämmer! Visst blir man sugen på en sån där guldis?Episkt bra bilder, man!
Instämmer med @Staafen! Dina inlägg är alltid en fröjd att läsa, och speciellt de om mat som gör en hungrig!
Frun jobbade hemma idag, så det blev en tidig kvällsspis. Marockansk sallad dvs morötter, mango rostade sesamfrön, lime och god grönsallad i botten. Lite fräsch olivolja över det hela höjer smaken. Dryck därtill, en kall Hells.Nyhet på systembolaget från London/Camden. Ha,re.//
(Ps.Fler inlägg senare i kväll. Ha ha ha.......)
Defintivt! Får kanske bli en liten, liten guldis inom kortInstämmer! Visst blir man sugen på en sån där guldis?
För sista gången (?) i år...
Som jag har väntatDen där skojar man inte bort! Mäktig burk smörj som öppnades!
kan man få en ws på den därEn till bild innan månaden är över!
Men vilken jäkla gottegris, älskar ostkaka!Njuter av hembakad ostkaka jag gjorde igår.
Nu går vi in i de sista OWG-timmarna folks.
Du har helt rätt @Staafen , jag har också fått samma känsla.Nu får vi jobba på lite för att komma upp till 200 sidor.
Det känns som att det är många på deltagarlistan som knappt postat eller är jag helt fel ute?
Nä det verkar vara ett mindre antal som postar.Nu får vi jobba på lite för att komma upp till 200 sidor.
Det känns som att det är många på deltagarlistan som knappt postat eller är jag helt fel ute?
Jag skäms fortfarande lite för att jag åkte ut så tidigt så jag vågar inte posta..Nu får vi jobba på lite för att komma upp till 200 sidor.
Det hade varit roligt att veta om de ens är kvar.Du har helt rätt @Staafen , jag har också fått samma känsla.