• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Kan ju bara prata för mig själv, jag tycker detta är oerhört jobbigt för att jag valt en klocka jag normalt sätt sällan bär mer en en dag i taget, en klocka som tyvärr får vila rätt mycket. Det i kombination med att det finns ganska många fler i lådan och att man ibland byter flera gånger om dagen gör detta jobbigt.
Krig, svält och cancer är jobbigt... Inte att använda samma klocka... Ja du fattar vart jag vill komma. :)

6ABBB1D4-AE9D-4E9B-A14E-DE6E98DE5A2B.jpeg
Dag 2! Känns bra än så länge!

FE31E3F6-05DA-42AE-8856-9DE1DBBD2A7E.jpeg
Höll på att ända innan det nästan börjat, då jag sträckte handen efter den gamla Autavian men drog snabbt tillbaka fingrarna och satt plikttroget på mig Reverso med en suck;)
Måste nog lägga undan urvalet som brukar ligga vid sängen
Antar att det är ok att gå klocklös ngn dag tex pga salta bad eller trädgårdsarbete?
Med vänlig hälsning,
Ola G

Senast ändrad:
FE31E3F6-05DA-42AE-8856-9DE1DBBD2A7E.jpeg
Höll på att ända innan det nästan börjat, då jag sträckte handen efter den gamla Autavian men drog snabbt tillbaka fingrarna och satt plikttroget på mig Reverso med en suck;)
Måste nog lägga undan urvalet som brukar ligga vid sängen
Antar att det är ok att gå klocklös ngn dag tex pga salta bad eller trädgårdsarbete?
Med vänlig hälsning,
Ola G
Hahah, ja jag har gett min owgmarch klocka ett eget hem denna månad så jag inte ska bli för sugen :D

Dag 2! Allt kanske känns bättre om man slutar klocksurfa helt? Tanken att inte bära något annat gör att jag hela tiden letar nytt känns det som. Trevlig dag galningar! :D
EF538217-0535-436C-93C3-842E8CAEC03F.jpeg
Feel you.
Snygg den där i svart! Sitter själv och fingrar på avtryckaren till inköp av en 1521. Men svårigheter med att bestämma mig mellan en borstad blå eller polerad blå gör att jag inte kommer till skott. Ingen nackdel just nu då den ändå inte skulle få bäras förrän tidigast om en månad :rolleyes:

Tillbaka
Topp