Ouch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouch.
Hahaha, jag tar det som en komplimang!Jag gillar ditt val, det är helt klart det mest galna av oss whackos härinne
Fin bild! Var är du?Än så länge känns det ok detta...
Hahaha nu skojar du va?Skämt åsido, börjar bli riktigt jobbigt. Får man gå runt med två klockor? OWG-klockan på vänster handled och valfri på höger handled?
Tragiskt nog inte, tänkte mer gå runt hemma med två stycken.Hahaha nu skojar du va?
Tack! Den är riktigt bra. Men störd som man är så blir man ju aldrig nöjd, speciellt inte under de här förutsättningarnaFeel you.
Snygg den där i svart! Sitter själv och fingrar på avtryckaren till inköp av en 1521. Men svårigheter med att bestämma mig mellan en borstad blå eller polerad blå gör att jag inte kommer till skott. Ingen nackdel just nu då den ändå inte skulle få bäras förrän tidigast om en månad
Ja, pulsklockor och andra liknande är inte ok. Dvs en och samma klocka hela månaden.-Träningsklocka på gymmet är också strikt förbjudet antar jag?
Bara 29 dagar kvar nu!Tragiskt nog inte, tänkte mer gå runt hemma med två stycken.
Jag gillar färgkombinationen på tavla och mugg!Som nämnt ovan... Kaffe så blir allt bra
Riktigt bra vännen! Stort grattis!Ha! Då är owg klockan hemma och jag går in i racet . Eftersom jag är en dag sen så blir väl min sista dag 1 april då .
Fin den därHa! Då är owg klockan hemma och jag går in i racet . Eftersom jag är en dag sen så blir väl min sista dag 1 april då .
Tack kompisRiktigt bra vännen! Stort grattis!
En självklar vinnare om jag får säga det själv.Jag gillar färgkombinationen på tavla och mugg!
Hahaha verkligen!En självklar vinnare om jag får säga det själv.
Kanske inte det bästa att vrida kronan på sniskan i en månad?Tufft att Winda utan att ta av klockan
På med skruvdragare och förlängningsbits bara!Tufft att Winda utan att ta av klockan
På med skruvdragare och förlängningsbits bara!
Det är nog vettigt att köra kombo med sniskan SAFS ”slakt av finger spetsarna” dåKanske inte det bästa att vrida kronan på sniskan i en månad?
Finns bara till 14060mPå med skruvdragare och förlängningsbits bara!
-Men man får väl ta av klockan?
Finns bara till 14060m
Kör en addon Challenge för mig själv ska sitta på till sista timmen i Mars
Kanonfin dinka! Riktigt trevlig länk.Detta är tortyr på riktigt, sitter här med ny klocka men kan inte ens testa den. Kämpa