Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin den där !!!Förvånad att suget inte varit större att byta...
![]()
Still going ”strong”
Jag bangade. Har inte fått min nya klocka än.Jag undrar om @yonsson kom till start eller DNS:ade
Den är ju satans cool!Förvånad att suget inte varit större att byta...
![]()
Still going ”strong”
Lokala macken bredvid arbetsplatsen.Jag hoppas att du är på jobbet... Annars skulle nog lite kostrådgivning sitta fint!![]()
Faktiskt helt ok bortsett från de obefintliga möjligheterna till sånt man tycker om, typ klockor och shopping.. Kul! Kanske är nån gammal kändis.Har faktiskt aldrig varit där, men jag hade en bekant som växte upp där så jag har ett visst hum om stadens beskaffenhet.. Så att säga.![]()
Jäkligt kul med personliga Batman-rutor, tack för att du fixar så bra i tråden!![]()
men-lotten behåller du såklart
Det är ju bara den tredje.Förvånad att suget inte varit större att byta...
![]()
Still going ”strong”
Det här klarar du lätt!Förvånad att suget inte varit större att byta...
![]()
Still going ”strong”
Tack![]()
men-lotten behåller du såklart
Episk.Inga fler som vill lätta på sina hjärtan?![]()
![]()
Det måste vara bananen. Jäkligt luriga frukter....Beställt avmagnetiserare då det visade sig att klockjävlen var magnetiserad. Inte burit någon annan dock, får hoppas den kommer snart så man kan bruka en fullt fungerande klocka resterande tid i Mars.![]()
Så innan jag börjar batslappa en forummoderator så vill jag bara kolla. Rent tekniskt så har du inte tagit på dig den nya klockan, eller bytt runt bland andra klockor? då skulle man ju kunna räkna dig som med fortfarande?Jag bangade. Har inte fått min nya klocka än.
Du tror inte @yonsson gått klocklös i väntan på den nya dinkan va?Så innan jag börjar batslappa en forummoderator så vill jag bara kolla. Rent tekniskt så har du inte tagit på dig den nya klockan, eller bytt runt bland andra klockor? då skulle man ju kunna räkna dig som med fortfarande?
Hahaha det var dagens bästa skämt!Du tror inte @yonsson gått klocklös i väntan på den nya dinkan va?
Njääää. Kör min PAM111 på dagarna men hade GShock på mig igår när jag cyklade igår. Så jag har redan failat, rent tekniskt.Så innan jag börjar batslappa en forummoderator så vill jag bara kolla. Rent tekniskt så har du inte tagit på dig den nya klockan, eller bytt runt bland andra klockor? då skulle man ju kunna räkna dig som med fortfarande?
Njääää. Kör min PAM111 på dagarna men hade GShock på mig igår när jag cyklade igår. Så jag har redan failat, rent tekniskt.
Njääää. Kör min PAM111 på dagarna men hade GShock på mig igår när jag cyklade igår. Så jag har redan failat, rent tekniskt.
Jag kan inte ens sova utan klocka.Du tror inte @yonsson gått klocklös i väntan på den nya dinkan va?
Hahah precis.. Tror faktiskt de va kortet dessvärre!Det måste vara bananen. Jäkligt luriga frukter....
Den brände fast ordentligt på hornhinnan.
Ja, det gäller att hänga med härBorta i tre timmar från tråden, tre sidor att ta igen och tre personer har fått smaka på Batmans handflata![]()
Jaha, där föll min föreställda bild av "batmanägare"//