Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha
Tänker mig mer något sånt här
Inte min men har ju @llesurk som främsta referensJaha, där föll min föreställda bild av "batmanägare"//
Inte min men har ju @llesurk som främsta referens
Jag använder uteslutande högern, gör inte du ?Tror också det! Farligt många som redan funderat på att prova lite på högern, gymma lite med g-shocken och liknande tycker jag... Och kommer det hem ett paket så måste det väl vara tjejens/barnens/kattens klocka mars ut, eller hur @Derix m fl?
Du gör det inte lätt för dig med den där grodan!Helt slut, men det beror inte på valet av klocka. Snart är dag 3 över och vi kan sparka igång en ny!
Jag kan tyvärr lova dig... Swatch är inget man tröttnar på.Riktigt coolt, kan köpa klockan av dig när du har tröttnat på den när mars är slut
Haha nej lätt ska det inte vara!Du gör det inte lätt för dig med den där grodan!
Ljug inte .. du njuter av varje minut med den där...Haha nej lätt ska det inte vara!
Ska jag vara helt ärlig så gör jag det, iaf tre dagar in i utmaningen.Ljug inte .. du njuter av varje minut med den där...
Schysst klocka som gör sig bra med gummikostym.Dag 3 snart över. Saknar länk, och idag speciellt pga Speedy tuesday. Läderlappen känns farligt nära
Schysst klocka som gör sig bra med gummikostym.
Jag ser ingen klocka på handleden.
Han sitter f:n i covid 19 karantän och väntar på klockan.Jag ser ingen klocka på handleden.
Jag med men jag får ha klockan på!Han sitter f:n i co-vid 19 karantän och väntar på klockan.
Nej men det är trevligt med aktivitet i tråden!
På riktigt?Jag med men jag får ha klockan på!
Ja dessvärre... Jag mår bra men fick köra in med en kollega som blivit sjuk.På riktigt?