Okej! Det förstår jag!Nej men det är trevligt med aktivitet i tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej! Det förstår jag!Nej men det är trevligt med aktivitet i tråden!
Jag är fortfarande helt övertygad om att du kommer fallera grovt!Då bör jag sluta topp 3, känns rimligt enligt mig! Tror även @Moorflax håller mig som en av favoriterna att klara detta utan problem.
Oj såpass! Hur mår han nu? Var bor ni?Ja dessvärre... Jag mår bra men fick köra in med en kollega som blivit sjuk.
Har de testat dig med?Ja dessvärre... Jag mår bra men fick köra in med en kollega som blivit sjuk.
Jag bjuder på valfri glass från den berömda kiosken i byn till sommaren om jag misslyckas.Jag är fortfarande helt övertygad om att du kommer fallera grovt!
Gäller de samtliga deltagare i OWG Mars?Jag bjuder på valfri glass från den berömda kiosken i byn till sommaren om jag misslyckas.
Okey, nu har jag bokstavligen sett allt, så nu ska jag tvätta ögonen med såpa.
Det där munskyddet hjälper tyvärr inte mycket.Ja dessvärre... Jag mår bra men fick köra in med en kollega som blivit sjuk.
En dag i taget, bara för idag!Nu är det tungt mina vänner, jag saknar dom små liven! Hatar Monacon, det är en ny dag imorgon.
Bild på skrället?!Nu är det tungt mina vänner, jag saknar dom små liven! Hatar Monacon, det är en ny dag imorgon.
Kämpa!Nu är det tungt mina vänner, jag saknar dom små liven! Hatar Monacon, det är en ny dag imorgon.
Tillber McQueen almighty för extra styrka.En dag i taget, bara för idag!
Dubbelpostar denna, se så den låg och hånlog åt mig i morse....riktig jäkel.Bild på skrället?!
Dubbelpostar denna, se så den låg och hånlog åt mig i morse....riktig jäkel.
Klart jag bjuder på glass om man har vägarna förbiGäller de samtliga deltagare i OWG Mars?
Skall vi vara seriösa. Den är grym, en riktig ikon och jag tycker mycket om den men inte en klocka jag använder dagligen men älskar att ha i samlingen.
Tycker den är snygg, och riktig cool! Men känner igen känslan...
Jag sätter emot!Jag bjuder på valfri glass från den berömda kiosken i byn till sommaren om jag misslyckas.
En kebab, deal.Jag sätter emot!
Tycker också den är skitsnygg med sin speciella design.Dubbelpostar denna, se så den låg och hånlog åt mig i morse....riktig jäkel.
Det är den verkligen och en av de mest ikoniska och legendariska ur som finns. Den gode @Berns har dock tidigare flaggat för att ”he will Hunt me down and he will find me” den 1 april.Tycker också den är skitsnygg med sin speciella design.
Skulle du tröttna sergeanten, så kan vi kanske diskutera ett byte 1 april..?
Vi är i Spanien med jobbet. Han hade väldigt hög feber och hostade mycket. Jag tror bara det är någon sorts influensa men läkarna vill vara på säkra sidan såklart. Jag har inte blivit testad, fick en mask och har snällt fått sitta och vänta ett par timmar nu.Oj såpass! Hur mår han nu? Var bor ni?
Hoppas att det går bra för er båda. Ha det gott!Vi är i Spanien med jobbet. Han hade väldigt hög feber och hostade mycket. Jag tror bara det är någon sorts influensa men läkarna vill vara på säkra sidan såklart. Jag har inte blivit testad, fick en mask och har snällt fått sitta och vänta ett par timmar nu.
Oups, riskabelt! Där blev du av med den SMPn, eller? När hon såg hur bra den gjorde sig på armen... Snygg! 36mm?Det kliar i fingrarna! Öppnade ivrigt mina två nya paket som kom idag.. Håller mig till reglerna och låter frugan hänga SMP’n på sin handled
Jag känner mig lite matt, bara vid tanken på att inte få byta. Nåja, 2022... Kanske.Börjar någon/några känna av "Utmattning OWG 1 månad 2020" symptom ?
Kan inte sova pga denna galenskap, tur att de finns saker att läsa.Börjar någon/några känna av "Utmattning OWG 1 månad 2020" symptom ?