hammermountain
Silver
Dag 14: Jag har nu börjat leta band för att piffa upp den här, och kört ännu ett distanspass utan träningsklocka. Det börjar bli tungt. Men annars så går det strålande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!
Dag 14 - sent inlägg idag, förberedelse inför dop av minstingen och tidsoptimism i kombination resulterar i en stressig förmiddag. Är det #owgmarch så är det, därmed sitter GS:n på oavsett vad etik och moral än må tycka. Ha en skön lördag alla kämpar. Nu måste jag återgå till värdskapet innan frugan (inte Batman) levererar en högst fysisk lavett.
Ny utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/
Eller Swish på 90 20 900
Dag 14 - sent inlägg idag, förberedelse inför dop av minstingen och tidsoptimism i kombination resulterar i en stressig förmiddag. Är det #owgmarch så är det, därmed sitter GS:n på oavsett vad etik och moral än må tycka. Ha en skön lördag alla kämpar. Nu måste jag återgå till värdskapet innan frugan (inte Batman) levererar en högst fysisk lavett.
Som ett barn på julafton nu!Det klipps ikväll/imorgon så om vi har flyt så blir det släpp imorgon! Riktigt trevlig inspelning blev det också.
Som ett barn på julafton nu!
Väntar på mailet från produktionsbolaget! Kan bli försenat till imorgon...
Du var nog den sista jag trodde skulle hoppa av!
9F är svaretFörlåt, tidshållningen gjorde mig tokig! Besviken... skulle tagit seikon.. nästa år så!!
Varför lär jag mig aldrig? Cosc&Metas hade oxo funkat men 9F är tha shit indeed9F är svaret