Det ska jag garanterat göra. Du är medveten om att det är 36.25mm modellen?Om du har lessnat på den där i slutet av månaden är det bara att höra av sig så du slipper se den igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska jag garanterat göra. Du är medveten om att det är 36.25mm modellen?Om du har lessnat på den där i slutet av månaden är det bara att höra av sig så du slipper se den igen
Snyggt Rätt rejäla skillnader ändå, speciellt tjocklekenVintage: b: 54mm, L2L: 45mm, tjocklek: 15mm
Ny: b: 55mm, L2L: 48mm, tjocklek; 17.5mm
Finns en jämförelse här: https://www.watchtime.com/blog/frat...-original-and-modern-omega-seamaster-ploprof/
Ska absolut inte fresta, MEN ser den inte grym ut?Jaha, tredje dagen är här... känns ändå bra tycker jag men börjar sukta mer och mer efter nya Tissot PRX
Kan bli tufft det här men kämpar på
Man vänjer sigHmm ja helt klart ett annat intryck! Ska prova lite under dagen, men nu känns vänsterarmen väldigt naken
Ska absolut inte fresta, MEN ser den inte grym ut?
Ja, och lug to lug. Ofta tjocklek och l2l det faller på, diametern är mindre betydelseSnyggt Rätt rejäla skillnader ändå, speciellt tjockleken
Nu får du snart nyktra till, jag blir lika snurrig varje gång jag ser dina bilderFortsätter med temat att funka upp för hjärnan. Pekbild åt fel håll för att öka spänningen men också cringet
Och ändå är vi bara inne i tredje dagen... vänta bara... THIS ISN'T EVEN MY FINAL FORMNu får du snart nyktra till, jag blir lika snurrig varje gång jag ser dina bilder
Det är jag och därför jag är sugen på den!Det ska jag garanterat göra. Du är medveten om att det är 36.25mm modellen?
Men lägg av så snygg den ärSka absolut inte fresta, MEN ser den inte grym ut?
Seriöst, detta är tortyr! Du får inte göra så här mot mig!! Den Sinnen är normalt min OWG klocka och jag saknar den brutalt! Dag 3....bara 28 dagar kvar my pressssssioussss.....jag har inte glömt vart jag gömt dig......
Ser lite kallt ut Jag tror inte du vågar badaDetta går bra
Vi får väl helt enkelt se om jag har ledsnat på den efter denna månaden En Cartier Santos står nämligen högt upp på önskelistan.Det är jag och därför jag är sugen på den!